رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انهدام ۲ باند و کشف ۳۸۲ کیلوگرم مواد مخدر در گلستان

9:32 - 01 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۵۷۴
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرمانده انتظامی استان از انهدام دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف بیش از ۳۸۲ کیلوگرم انواع موادمخدر خبرداد.
مواد مخدر به گزارش گروه جامعه ، سرهنگ شعبان غربا گفت: برخورد با عناصر تهیه و توزیع قاچاق و تهیه توزیع موادمخدر یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس است.

وی با بیان اینکه امروز موادمخدر به تهدیدی علیه امنیت ملی تبدیل شده است اظهار داشت: موادمخدر علاوه بر ضربه زدن به فرد موجب از بین رفتن سرمایه‌های جوان کشور می‌شود.

سرهنگ غربا با تاکید بر بسیج همگانی در حوزه مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: تنها برخورد انتظامی در حوزه ریشه کن کردن اعتیاد در جامعه کافی نیست.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی گلستان از اقدامات و فعالیت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای طرح عملیات مبارزه با عناصر توزیع موادمخدر اشاره کرد و گفت: در همین راستا دو باند توزیع موادمخدر شناسایی و بیش از ۳۸۲ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد.

این مقام انتظامی همچنین گفت: با تلاش ماموران ۵ نفر از عناصر اصلی توزیع موادمخدر دستگیر و ۸ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی گلستان همچنین گفت: با تلاش ماموران در این راستا ۳۶ خرده فروش موادمخدر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *