شب گذشته در تماشاخانه مهر حوزه هنری

16:00 - 31 تير 1396
کد خبر: ۳۳۱۳۴۸
گروه نمایش نهال اجرای امشب «گوهر» را به روح مرحوم حبیب‌الله کاسه‌ساز از تهیه کنندگان ارزشمدار سینمای دفاع مقدس تقدیم کرد.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، گروه نمایش نهال اجرای نمایش «گوهر» به کارگردانی سعید نجفیان را در شب جمعه 30 تیرماه مصادف با روز خاک‌سپاری «حبیب الله کاسه ساز» از تهیه کنندگان سرشناس سینمای دفاع مقدس کشور، به روح این عزیز تازه سفر کرده، خانواده آن مرحوم و جامعه هنری کشور تقدیم کردند.

نمایش «گوهر» که تاکنون با استقبال گسترده‌ای از سوی هنرمندان و عموم مردم همراه بوده، قصه‌ کارگر افغانی پروژه‌ بازسازی مسجد گوهرشاد است که عاشق مهندس ناظر پروژه به اسم «بانو گوهر» می‌شود. این قصه، به نوعی بازآفرینی معاصری از داستان تاریخی گوهرشاد است که با زبانی شیرین و امروزی روایت می‌شود.

تاکنون چهره‌های هنری نام‌آشنای بسیاری به تماشای این نمایش نشستند که از جمله آن ها می‌توان به بیژن شکر ریز، علی‌رضا حنیفی و کریمخان زند اشاره کرد.

بیژن شکر ریز پس از تماشای این نمایش گفت: اجرای خوب و توانمندی را شاهد بودم. نمایشی با جذابیت‌های زیاد از جمله لهجه و گویش افغانی مخاطب را تا پایان همراهی کرده و ضمن خلق لحظات شیرین و بانمک، پیام ارزشی و اخلاقی را به وی ارائه می‎دهد.

خاطرنشان می‌شود بازیگرانی چون شیوا خسرومهر، علی یعقوب‌زاده، بهار کریم‌زاده، محمدهادی عطایی، حمیدرضا کشوردوست، مسعود انعامی و سالار نجفیان در نمایش «گوهر» به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل نمایش «گوهر» عبارت اند از:

مدیر تولید: حسین دیردار/ طراح صحنه و لباس: سعید نجفیان/ دستیارکارگردان: آرزو عصاری و سالار نجفیان/ منشی صحنه: الهه نعمتی/ روابط عمومی: مسعود همتیان/ انتخاب موسیقی: سالار نجفیان/ کارشناس زبان افغان: زهرا عظیمی.

نمایش «گوهر» به کارگردانی سعید نجفیان از ساعت 19:30 از نیمه دوم تیرماه، در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه رفته و تا پنج مردادماه به اجراهای خود ادامه خواهد داد. تماشاخانه مهر در خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه واقع است.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه یا با شماره تلفن ۰۹۰۳۳۴۱۱۹۹۳ تماس حاصل کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *