رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کار برخی مسئولان باشگاه پارس جم جنوبی غیر حرفه‌ای و زشت بود/ طیبی پیشنهادهای داخلی و خارجی داشت

13:20 - 31 تير 1396
کد خبر: ۳۳۱۳۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
وکیل، مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: ما مدارکی محرمانه در اختیار برخی عوامل تیم پارس جنوبی قرار دادیم که متاسفانه در حرکتی زشت همه را رسانه‌ای کردند.

ولی خرسندی، وکیل محمد طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره ادعای مسئولان باشگاه پارس جم جنوبی مبنی بر اینکه این بازیکن به غیر از این باشگاه با باشگاه‌های دیگری هم قرارداد بسته گفت: باشگاه پارس جنوبی جم در انتشار برخی مدارک محرمانه امین نبود و بدون توجه به وجهه قانونی برخی مدارک، سوءتفاهماتی را بوجود آورد.

وی ادامه داد: ما مدارکی را که تنها پیشنهاد بود را در اختیار برخی عوامل باشگاه پارس جم جنوبی قرار دادیم. در واقع این مدارک تنها پیشنهاداتی بود که از سوی باشگاه‌های  مختلف قطری برای طیبی آمده بود اما عوامل باشگاه پارس جنوبی این پیشنهادها را که محرمانه در اختیارشان قرارداده بودیم، در سایت های مختلف قراردادند و مدعی شدند طیبی با دو سه باشگاه قرارداد بسته است.

وکیل، مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم خاطر نشان کرد: این مدارک تنها پیشنهاد بوده و اصلا قرارداد نیست. طیبی چون در فصلی که گذشت عملکرد خوبی داشت و بسیار مثبت بازی کرد، پیشنهادات زیادی داشت. این پیشنهادهای هم داخلی بود و هم خارجی. طبیعی است که داخلی‌ها به صورت تلفنی یا با جلسات حضوری مطرح شد اما پیشنهادات به شکل پیشنهادات رسمی و مکتوب ارائه شد.

وی درباره امضایی که زیر این پیشنهادات بود هم گفت: اگر این آفرها امضا شده به این معنی است که ما این پیشنهادها را بر اساس زمان و مبلغ تایید می‌کنیم. این امضا به این معنی است ما با توجه به پیشنهادی که ارائه شده ، راضی به مذاکره هستیم اما در مورد جزئیات باید بنشینیم و مذاکره کنیم. اتفاقا خیلی وقت‌ها این امضاها به قرارداد ختم نمی‌شود و فقط یک پیشنهاد است. متاسفانه این مدارک محرمانه که ما به رسم امانت به پارس جنوبی نشان دادیم را رسانه‌ای کردند. متاسفانه این کار آنها غیرحرفه‌ای و زشت بود.


برچسب ها: محمد طیبی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *