بستن آب برای یافتن سه مفقود حادثه چال دره / جستجو توسط کوهنوردان، غواصان، بالگرد و پهباد

11:00 - 31 تير 1396
کد خبر: ۳۳۱۲۳۰
رئیس هلال احمر شهرستان دزفول گفت: برای یافتن سه مفقود حادثه چال دره دزفول،آب را از بالا بسته ایم و تیم ها از هوا، کوه و داخل آب مشغول جستجو هستند.

بستن آب برای یافتن سه مفقود حادثه چال دره / جستجو توسط کوهنوردان، غواصان، بالگرد و پهبادعظیم رضایی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ، اظهار داشت: از صبح امروز بار دیگر تیم های کوهنوردی هلال احمر جستجوهای خود را برای یافتن سه عضو مفقود شده تیم گردشگری طبیعت گردی اهواز مهربان آغاز کردند. علاوه بر غواص های آتش نشانی و تیم های امدادی هلال احمر، از امروز تیم های سپاه هم برای جستجو به کمک آمده اند. 

وی در مورد شایعه فرار سه عضو مفقود شده، گفت: شایعات زیادی از زمان مفقود شدن این افراد مطرح شده است اما براساس اظهارات خانواده های مفقود شدگان، یکی از این سه نفر جانباز شیمیایی است و به علت صعب العبور بودن منطقه امکان فرار این افراد صفر است. 

رئیس هلال احمر شهرستان دزفول، افزود: روز گذشته تا انتهای کوه خرسان توسط نیروهای امدادی با جت اسکی جستجو شد اما هیچ ردی از ازین افرد به دست نیامد. صبح امروز تصمیم گرفتیم تعدادی غواص از بالای رودخانه به سمت پائین شنا کنند تا شاید ردی از سه مرد مفقود شده کشف شود. 

رضایی تاکید کرد: همچنین تا ساعاتی دیگر آب از بالا بسته می شود تا بتوان به راحتی جستجو را انجام داد. همچنین با توجه به صعب العبور بودن ارتفاعات تیم های کوهنوردی از اندیمشک برای جستجو اعزام شدند. 

وی تاکید کرد: امروز جستجوی هوایی با بالگرد توسط بالگرد شرکت نفت انجام میشود تا بتوان در ارتفاع پائین تری در دره پرواز کرد. همچنین از پهباد برای جستجو استفاده کرده ایم. 

رئیس هلال احمر دزفول با اشاره به اظهارات ضد و نقیض زن جوانی که روز گذشته نجات یافت، گفت: این فرد در بالگرد هنگام انتقال مدعی شد سه نفر روبروی او بوده اند و خودشان را نجات داده اند اما شب در بیمارستان ادعا کرد مفقود شدگان داخل گرداب افتاده اند. 

رضایی در پایان اظهار امیدواری کرد که شاید بتوان با بسیج نیروها از افراد مفقود شده ردی به دست آورد. 

انتهای پیام/ 


برچسب ها: سیل هلال احمر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *