برگزاری بزرگترین رالی شهروندی با حضور بیش از ۹۰۰ رالی سوار بازنشسته تهرانی

10:56 - 31 تير 1396
کد خبر: ۳۳۱۱۹۱
دومین مسابقه رالی خانوادگی بازنشستگان تهرانی با حضور بیش از ۹۰۰ رالی سوار بازنشسته با شعار آسمان آبی و زمین پاک برگزار شد.
رالی به گزارش گروه جامعه ، دومین مسابقه رالی خانوادگی بازنشستگان تهرانی برگزار شد. 
 
در این برنامه که به گفته مصطفی نظری، دبیر انجمن رالی سازمان ورزش شهرداری تهران، بزرگترین رالی شهروندی طی سال‌های اخیر در کشور محسوب می‌شود، بیش از نهصد بازنشسته به همراه خانواده خود در مسابقه رالی نقشه خوانی شرکت کرده و مسیر ۳۰ کیلومتری باغ پرندگان در شرقی‌ترین نقطه تهران تا برج میلاد در غرب پایتخت را طی کردند.
 
شرکت کنندگان در این مسابقه خانوادگی در خط شروع، نقشه مسیر مسابقه و کارت راه را دریافت می‌کردند و پس از عبور از خط شروع زمان برای هریک از آنان محاسبه می‌شد. در طول مسیر مسابقه، چندین ایستگاه کنترل تعبیه شده بود که شرکت کنندگان می‌بایست تمامی ایستگاه‌ها را طی کرده و امتیاز هر مسیر در کارت راه ثبت هر یک می‌شد. بدین ترتیب شرکت کنندگانی که کمترین امتیاز منفی را در کارت راه خود داشتند به عنوان نفرات برتر این مسابقه انتخاب شدند.

رالی بازان در انتهای مسابقه پس از عبور از خط پایان (برج میلاد) در سایت ورزش گرد هم آمدند تا در جشن ویژه دومین رالی خانوادگی بازنشستگان شهرداری در کنار دیگر همکاران خود شرکت کنند.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: شهرداری تهران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *