ملک سلمان پیش از تعطیلات از قدرت کنار می‌رود

18:53 - 30 تير 1396
کد خبر: ۳۳۱۰۷۱
مجتهد؛فعال توئیتری و افشاگر اسرار آل سعود اینگونه نوشت: ملک سلمان احتمالا پیش از رفتن به تعطیلات تابستانی به مغرب و تا سه روز آینده، به نفع پسرش[محمد بن سلمان] از قدرت کناره گیری‌ می‌کند.

به گزارش گروه فضای مجازی میزان، مجتهد؛فعال توئیتری و افشاگر اسرار آل سعود اینگونه نوشت: ملک سلمان احتمالا پیش از رفتن به تعطیلات تابستانی به مغرب و تا سه روز آینده، به نفع پسرش[محمد بن سلمان] از قدرت کناره گیری‌ می‌کند.

ملک سلمان پیش از تعطیلات از قدرت کنار می‌رود

 

چند روز پیش نیز خبرگزاری رویترز اعلام کرده بود: ارتباط محکمی که میان بن سلمان با داماد و مشاور ترامپ «جرد کوشنر» ایجاد شد باعث پیشرفت وی در نقشه اش برای خارج کردن بن نایف از قدرت شد. با صعود ناگهانی محمد بن سلمان صحبت هایی مبنی بر تصمیم ملک سلمان برای کناره گیری از قدرت به نفع پسرش در میان دیپلمات ها و مقام های سعودی و عرب رد و بدل می شود.

یک منبع سعودی نیز به نقل از یک شاهد در کاخ آل سعود اعلام کرده بود:ملک سلمان در ماه جاری بیانیه ای را که در آن انتقال قدرت به پسرش را اعلام می کند ضبط و آماده کرده و این بیانیه ممکن است هر زمانی، احتمالا ماه سپتامبر سال جاری میلادی (اواخر شهریور تا اوایل مهر)، به صورت عمومی منتشر شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *