آتش سوزی، علت اصلی غرق شدن کشتی تایتانیک

9:47 - 30 تير 1396
کد خبر: ۳۳۰۹۱۱
تصویر کشتی تایتانیک پیش از غرق شدن تایتانیک، یک کشتی بخار بزرگ بود که در تاریخ ۱۵ آوریل ۱۹۱۲، در مسیر سفر از بندر ساوت‌ همپتون بریتانیا به سمت نیویورک آمریکا به علت برخورد با کوه یخی غرق شد و ۱۵۱۴ نفر از مسافران و خدمه آن جان خود را از دست دادند.

آتش سوزی، علت اصلی غرق شدن کشتی تایتانیکبه گزارش گروه فضای مجازی ، تصویر کشتی تایتانیک پیش از غرق شدن تایتانیک، یک کشتی بخار بزرگ بود که در تاریخ ۱۵ آوریل ۱۹۱۲، در مسیر سفر از بندر ساوت‌ همپتون بریتانیا به سمت نیویورک آمریکا به علت برخورد با کوه یخی غرق شد و ۱۵۱۴ نفر از مسافران و خدمه آن جان خود را از دست دادند.

 

 

 

به گزارش روزیاتو، البته چند ماه پیش ادعا شد که علت اصلی غرق شدن تایتانیک، آتش سوزی بزرگی بوده که در بی اطلاعاتی خدمه و مسوولان از ۱۰ روز پیش از غرق شدن آغاز و باعث ضعیف شدن بدنه کشتی شده. در آخر نیز باعث شده کشتی هنگام برخورد با کوه یخ، استقامت لازم را نداشته و در نتیجه به زیر آب فرو برود.

از آن جا که ادعا شده بود کشتی تایتانیک یکی از امن ترین کشتی های ساخته شده به دست بشر است، واقعه غرق شدن آن انعکاس گسترده ای در رسانه ها و در بین توده مردم داشت و سوال های فراوانی برای مردم بر جای گذاشت.

در همین رابطه، از شما دعوت می کنیم به برخی از عکس های این کشتی پیش از غرق شدن نگاهی داشته باشید.

منبع: پارسینه


: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *