بازدید معاونین دیوان محاسبات کشور از بازداشتگاه اوین

15:28 - 29 تير 1396
کد خبر: ۳۳۰۸۲۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاونین دیوان محاسبات کشور به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌های کشور با مدیر بازداشتگاه اوین دیدار و از قسمت‌های مختلف بازداشتگاه اوین بازدید کردند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، معاونین دیوان محاسبات کشور به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌های کشور با مدیر بازداشتگاه اوین دیدار و از قسمت‌های مختلف بازداشتگاه اوین بازدید کردند.

بازدید معاونین دیوان محاسبات کشور از بازداشتگاه اوین

در ابتدای این بازدید ضمن جلسه ای با حضور محبی مدیرکل زندانهای استان تهران، ضیایی فر مدیر کل امور کارکنان سازمان زندانها ، زارع زاده مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان زندانها و چهارمحالی مدیر بازداشتگاه اوین، توضیحاتی درخصوص فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف زندانبانی ، تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی در زندانهای کشور و بازداشتگاه اوین به حاضرین در جلسه ارائه شد.

در ادامه میهمانان از قسمتهای مختلف بازداشتگاه از جمله کارگاه‌های خیاطی، نجاری و سراجی؛ زورخانه قاسم ابن الحسن(ع)، اماکن ورزشی، کتابخانه، کلاسهای آموزشی، سالن ملاقات و کارگاه های اشتغال زندانیان دیدن کردند.

این هیئت پس از مشاهده امکانات فرهنگی، ورزشی و اشتغال بازداشتگاه و اجرای موسیقی زنده توسط مددجویان، از نزدیک نحوه نگهداری زندانیان و چگونگی گذران اوقات آنان را دیده و با آنان گفتگو کردند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *