عجیب و غریب‌ترین خودروی جهان/مرسدس بنز وانت تولید کرد/پایی متفاوت از یک دوچرخه سوار پس از اتمام مسابقه/امضای مشهورترین افراد جهان

17:30 - 28 تير 1396
کد خبر: ۳۳۰۶۰۳
آستون‌مارتین والکری؛ قلب فرمول یک در لباسی عجیب، رونمایی رسمی از وانت مرسدس بنز، تصویری عجیب از پای یک دوچرخه سوار و ... از اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی در نظر دارد هر روز اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و حتی کانال‌های تلگرامی مختلف جمع‌آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر کند. در این بسته همه خبر‌ها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست.

آستون‌مارتین والکری؛ قلب فرمول یک در لباسی عجیب

نامش آستون‌مارتین والکری (Valkyrie) است و می‌توان آن را خودروی عجیب‌وغریب دانست. عجیب از نظر طراحی، قدرت و مشخصاتش. این خودرو یک هایپر کار است. هایپرکار یعنی خودروی اسپرتی که از فناوری‌های پیشرفته با بدنه‌ی سبک فیبرکربنی بهره می‌برند تا قدرت، سرعت و شتاب بی‌نظیری داشته باشند.

طراحی‌اش جدید و در عین حال عجیب است. در زبان طراحی این خودرو تلاش شده تا شبیه به ماشین خاصی نباشد و ظاهری مدرن، خشن و کاملا جدید دارد. فرم باز شدن درها (گالوینگ)، چراغ‌ها و برف‌پاک‌کن حس عجیب و دلهره‌آوری را به بیننده منتقل می‌کند. و حالا نوبت به مشخصات فنی می‌رسد.

آستون‌مارتین والکری یک پیشرانه ۱۲ سیلندر خورجینی با حجم ۶٫۵ لیتر و یک موتور برقی دارد. نتیجه قدرت این دو موتور، توان ۱۱۳۰ اسب‌بخاری است که زمین را به لرزه در‌می‌آورد. برای رسیدن از حال حال سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، تنها ۲٫۵ ثانیه زمان لازم است.

این مشخصات شبیه به فرمول یک است که در قلب یک هایپرکار با مجوز تردد در شهر قرار گرفته است. احتمالا از این خودرو تنها ۱۵۰ دستگاه تولید می‌شود. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این خودرو را ببینید.

منبع: TopGear TopSpeed

 

رونمایی رسمی از وانت مرسدس بنز
مرسدس بنز به طور رسمی از وانت خود با نام X کلاس رونمایی کرد. این نخستین بار پس از جنگ جهانی دوم است که مرسدس بنز به طور جدی وارد عرصه تولید خودروهای پیکاپ می شود.

منبع:پارسینه



حرکت جالب مترو تهران

نصب آبخوری ویژه برای معلولین و کودکان در مترو تهران

منبع: مشرق نیوز

 تصویری عجیب از پای یک دوچرخه سوار

تصویری جالب از پای دوچرخه سواران بعد از 16 مرحله دوچرخه سوارى مسابقه توردوفرانس .

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

امضای مشهورترین افراد جهان

تصویری از امضای مشهورترین افراد جهان را مشاهده می کنید.

منبع:تیتر20

 

رویای گیمرا در یک قاب

قابی از رویای گیمرهای معروف دنیا را مشاهده می کنید.

 

 

 

 

 
 : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *