عذرخواهی تنها راه بازگشت خدابخشی و اسبقی به تیم ملی تکواندو/ لطفا تیم کشور همسایه را قدرتمند نکنید!

9:00 - 29 تير 1396
کد خبر: ۳۳۰۵۵۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مصاحبه‌های تند مهدی خدابخشی و بهنام اسبقی علیه سرمربی تیم ملی تکواندو، بازگشت این دو نفر به اردوی تیم ملی را بسیار سخت کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم ملی تکواندوی ایران بدون حضور بهنام اسبقی و مهدی خدابخشی دو مهره باتجربه و ارزشمند خود راهی رقابت‌های جهانی کره جنوبی شد و بدون کسب مدال طلا در جایگاه سوم دنیا قرار گرفت. عده‌ای از کارشناسان کنار گذاشتن این دو نفر را تصمیم اشتباهی قلمداد کرده و معتقد بودند که تیم ایران می‌توانست با حضور خدابخشی و اسبقی نتایج بهتری کسب کند.

پس از آن بود که خدابخشی و اسبقی با مصاحبه‌های خود به شدت از خجالت سرمربی تیم ملی درآمدند و در طرف مقابل بی‌باک هم در یک نشست خبری دلیل خط خوردن این دو هوگوپوش از اردوی تیم ملی را بی انضباطی عنوان کرد تا گره اختلاف بین مربی و شاگردانش کورتر از همیشه شود.

در همین کش و قوس مسئولان فدراسیون تکواندو به شدت از سرمربی تیم دفاع کرده و از عدم دعوت خدابخشی و اسبقی به دور جدید تمرینات تیم ملی حمایت کردند تا حدی که حتی رئیس فدراسیون هم حاضر نشد تا این دو نفر را به دفتر خود راه دهد.

حالا شرایط بازگشت دو ملی پوش سابق تکواندو به اردوی تیم ملی بسیار سخت شده و آنها یا باید رسما از سرمربی تیم ملی عذرخواهی کرده و از موضع خود کوتاه بیایند و یا به جمع مخالفان فدراسیون اضافه شوند و تا مدت‌ها دور حضور در تیم ملی را خط بکشند.

البته یک گزینه دیگر هم وجود دارد و آن هم حضور در کشور همسایه و کار کردن زیر نظر سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران است که در سال‌های اخیر ید طولائی در استفاده از مهره‌های ناراضی تکواندوی ایران داشته که امیدواریم این اتفاق دیگر برای تکواندوی ایران رخ ندهد.

اینکه تصمیم فدراسیون تکواندو و مهدی بی‌باک در قبال خدابخشی و اسبقی درست بوده یا خیر را بر عهده کارشناسان می‌گذاریم اما بهتر است به مهره سوزی‌های همیشگی در تکواندوی ایران پایان داده شود تا خدایی نکرده در آینده نه چندان دور حسرت نفراتی مانند میلاد بیگی را نخوریم و از استعداد‌های ناب تکواندو در کشور خودمان بهره ببریم.

امید می‌رود آتش این اختلاف هرچه زودتر خاموش شده و تکواندوی ایران در سایه اتحاد و آرامش به روز‌های خوب خود برگردد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *