بازبینی دقیق پل‌های فلزی برای کاهش خطرات/ پل‌های پایتخت مقاوم سازی می‌شوند

7:07 - 03 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۰۴۷۳
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: برای کاهش خطرات، وضعیت پل‌های فلزی تهران با جدیت پیگیری شده تا اگر مشکلی مشاهده شد در کمترین زمان ممکن برطرف شود.
پلاحمد دنیا مالی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: بازبینی دقیق پل‌های فلزی هر ۵ سال یک بار صورت می‌گیرد تا اگر در پل‌ها مشکلی مشاهده شود، این مشکل در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

وی افزود: تیمی تخصصی کار ارزیابی وضعیت پل‌های شهر تهران را برعهده داشته و در این رابطه با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اهمیت نگهداری پل‌های شهر تهران تصریح کرد: در شرایطی که یک پل با هزینه‌های سنگین احداث می‌شود، نگهداری از آن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نظارت بر وضعیت پل‌ها یک الزام است.

دنیا مالی در خصوص هزینه‌های صورت گرفته برای احداث یک پل در شهر تهران اظهارکرد: در شرایطی که هزینه‌های احداث پل در شهر تهران زیاد است لازم است به موضوع نگهداری از آن‌ها توجه شود.

وی ادامه داد: هزینه نگهداری از پل‌های فلزی بیش از پل‌های بتنی است به همین خاطر حساسیت‌ها در رابطه با این پل‌ها زیاد است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه " مقاوم سازی پل‌های شهر تهران در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری قرار دارد" اذعان کرد: پل‌هایی که از زمان ساخت آن مدت زمان زیادی می‌گذرد مقاوم سازی شده و در حال حاضر از این بابت با مشکل خاصی مواجه نیستیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *