هیچ‌گاه در همکاری با حبیب اله کاسه ساز احساس غربت نمی‌کردم/ این تهیه‌کننده عقاید مذهبی عمیقی داشت

12:00 - 29 تير 1396
کد خبر: ۳۳۰۴۱۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر فیلم سینمایی "اخراجی ها" با اشاره به عقاید مذهبی عمیق حبیب اله کاسه ساز، گفت: در روند همکاری با این تهیه کننده احساس غربت نمی‌کردم.

فخرالدین صدیق شریففخرالدین صدیق شریف بازیگر عرصه تلویزیون، سینما و تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: من در سریال "در چشم باد"، فیلم سینمایی "اخراجی ها" و فیلم "کارناوال مرگ" با حبیب اله کاسه ساز همکاری داشتم که در این فیلم او هم تهیه کنندگی و هم کارگردانی را بر عهده داشت.


وی ادامه داد: حبیب اله کاسه ساز از یک چهره بسیار مردمی برخوردار بود و به لحاظ خصوصیت‌ها و عقاید مذهبی نیز خیلی عمیق بودند و با بازیگران و عوامل بسیار صمیمی بودند به گونه‌ای که هیچ فاصله‌ای بین خودشان و عوامل احساس نمی‌کردند.


بازیگر سریال تاریخی "در چشم باد" تصریح کرد: در بیشتر موارد و با وجود اینکه برادر حبیب اله کاسه ساز و پسران او به خصوص مهدی در محل فیلمبرداری حضور داشتند، او رفتار‌های محبت آمیزی داشت که برای ما بسیار دلنشین بود و زمانی که یک بازیگر با چنین مجموعه‌ای کار می‌کرد، احساس غربت نمی‌کرد.


وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: زمانی که حبیب اله کاسه ساز در بیمارستان بستری بود، به ملاقات او رفته بودم، اما به هر حال با خواست خداوند نمی‌توان هیچ گونه مقابله‌ای انجام داد به این معنا که انسان باید آنچه را که حضرت حق برای انسان مقدر می‌کند، بپذیرد و همه انسان‌ها یک روز از این دنیا می‌روند، اما نکته مهم این است که ما روابط انسانی را حفظ کنیم.


بازیگر فیلم سینمایی "اخراجی ها" توضیح داد: اگر ما در زندگی همواره روابط انسانی را حفظ کنیم، خاطره‌های خوبی از خود بر جای می‌گذاریم و در دوره‌ای که من با کاسه ساز فعالیت می‌کردم، این روابط خوب حفظ شده بود.


وی خاطرنشان کرد: درگذشت حبیب اله کاسه ساز را به اعضای خانواده این هنرمند به خصوص برادرش آقا جواد، پسرش آقا مهدی، سایر فرزندان و همچنین همسر او و جامعه هنری کشورمان تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم روحشان شاد باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *