رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

باید قدردان قوه قضائیه مستقل و مقتدر که در راس آن مجتهدی آگاه قرار دارد، باشیم/ دستگاه قضا در خط مقدم مبارزه با مفاسد اقتصادی

8:37 - 01 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۰۳۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: قوه قضائیه در خط مقدم مبارزه با مفاسد اقتصادی و پیشگام در این عرصه است و در این مسیر برمدار قانون حرکت می‌کند. لذا باید قدردان نعمت وجود قوه قضائیه مستقل و مقتدر که در راس آن مجتهدی آگاه قرار دارد باشیم.

باید قدردان نعمت وجود قوه قضائیه مستقل و مقتدر که در راس آن مجتهدی آگاه قرار دارد باشیمبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز دوشنبه 12 تیر ماه در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه و رؤسای کل دادگستری‌های سراسر کشور، در جمع‌بندی سخنانشان، مراقبت از نعمت‌های الهی را ضروری خواندند و خاطرنشان کردند: «نعمت جوانان»، «نعمت جمهوری اسلامی»، «نعمت قوه قضائیه و توانایی‌های آن» و «نعمت همراهی و محبت و اطاعت مردم نسبت به نظام و انقلاب اسلامی»، از جمله نعمت‌های بزرگ پروردگار هستند و همه باید مراقبت کنند که این نعمت‌ها تضییع نشود و از آن‌ها استفاده حداکثری شود.

پس از آن کانال دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ، طرحی را با عنوان «همه باید مراقبت کنند که این نعمت ها تضییع نشود» منتشر کرد.

 در این زمینه محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در خصوص نعمت دستگاه قضایی و اینکه باید از این نعمت به نحو احسن مراقبت شود در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری باید قدردان نعمت وجود قوه قضائیه مستقل و مقتدر که در راس آن مجتهدی آگاه قرار دارد باشیم.

وی گفت: قوه قضائیه در خط مقدم مبارزه با مفاسد اقتصادی و پیشگام در این عرصه است و در این مسیر برمدار قانون حرکت می‌کند و احدی بر خوردار از حاشیه امن نیست.

صادقی اظهار کرد: همه به ویژه مدیران همواره باید به گونه‌ای عمل کنند که هر زمان بتوانند پاسخگوی اقدامات خود باشند.

این مقام قضایی بیانکرد: تقویت نظارت‌های درون دستگاهی به خصوص نظارت‌های سیستمی و هوشمند، شفافیت و پرهیز از ایجاد رانت اطلاعاتی، شناسایی و انسداد حفره‌های شکل گیری مفاسد موجب می‌شود بستر‌های جرم زایی در حوزه اقتصادی و مالی نضج پیدا نکند و همین امر تاثیری غیر قابل انکار در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

وی عنوان کرد: شکر نعمت همراهی و همدلی با قوه قضائیه برای محقق شدن اهداف آن از جمله لوازم مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *