ترکیب تیم تکواندو ایران اعلام شد

17:13 - 27 تير 1396
کد خبر: ۳۳۰۱۹۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی تکواندو اعزامی به مسابقات هنرهای رزمی صبح امروز (سه شنبه) برگزار و ترکیب این تیم برای حضور در "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا مشخص شد.

 به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی تکواندو اعزامی به مسابقات هنرهای رزمی صبح امروز (سه شنبه) با مبارزات 16 تکواندوکار حاضر در اردو پیگیری و در نهایت 7 هوگوپوش توانستند جواز حضور در تیم را به منظور شرکت در نخستین دوره "جام ریاست فدراسیون جهانی" - منطقه آسیا (G2) را کسب کنند.

با اعلام فریبرز عسکری سرمربی این تیم مهدی اسحاقی (وزن 54- کیلوگرم)، محمد صادق دهقانی (وزن 58- کیلوگرم)، آریان محمدی (وزن 63- کیلوگرم)، سالار وحیدی (وزن 68- کیلوگرم)، مهدی جلالی (وزن 74- کیلوگرم)، عرفان ناظمی (وزن 80- کیلوگرم) و احمد محمدی (وزن 87- کیلوگرم) به اردو راه پیدا کردند.

هدایت این تیم برعهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی می‌باشد.

فریبرز عسکری با اشاره به حضور در این رقابت‌ها گفت: با توجه به اینکه در مسابقات هنرهای رزمی تیم‌های قدرتمندی همچون کره‌جنوبی، چین، تایوان و... شرکت می‌کنند و این رویداد از سطح فنی بالایی برخوردار است؛ تصمیم گرفتیم در "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا شرکت کنیم و مبارزات بچه‌ها در این مسابقات قطعا شرایط خوبی را برای آمادگی بیشتر آنها فراهم می‌کند.

وی اینطور ادامه داد: برای اعلام ترکیب تیم هنرهای رزمی هنوز فرصت داریم و این ترکیب تنها برای این رویداد است و ممکن است پس از آن تغییراتی داشته باشیم.

گفتنی است؛ نخستین دوره "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا (G2) از 20 مردادماه به مدت 3 روز در «ازبکستان» برگزار می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *