رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آخرین وضعیت احداث خط ال ار تی در بزرگراه شهید همت/ لزوم تهیه پیوست مطالعاتی برای تمام پروژه‌های شهری

7:07 - 06 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۰۱۴۶
رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: با احداث خط ال ار تی در بزرگراه شهید همت مخالفت شده و قرار نیست در این بزرگراه خط ال ار تی احداث شود.
بزرگراه محسن سرخو درگفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: بار دیگر بحث احداث " ال ار ‍تی" در بزرگراه شهید همت تهران مطرح شده است.
 
وی افزود: برای احداث هر پروژه لازم است مطالعات کافی صورت گیرد و نیم توان بدون برنامه ریزی تصمیم گیری کرد.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به رد پیشنهاد اولیه در رابطه با احداث خط ال ار تی در بزرگراه شهید همت تصریح کرد: پیش از این شاهد بودیم که بحث راه اندازی خط ال ار تی در بزرگراه شهید همت مطرح شده بود، اما این پیشنهاد مورد تایید قرار نگرفت و با آن مخالفت شد.

سرخو ادامه داد: در برنامه توسعه ۵ ساله شهرداری تهران نیز برای راه اندازی خط ال ار تی در بزرگراه شهید همت برنامه ریزی نشده و مدیریت شهری نمی‌تواند خارج از این برنامه عمل کند.

وی در خصوص نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر تهران خاطرنشان کرد: مدیریت شهری پایتخت عملکرد قابل توجهی در حوزه پروژه‌های عمرانی داشته و در رابطه با احداث بزرگراه‌ها بی نقص عمل کرده است.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم تهیه پیوست مطالعاتی برای تمام پروژه‌های شهری اظهارکرد: تهیه پیوست مطالعاتی، لازمه احداث تمام پروژه‌های مطالعاتی است و بدون شک شورای پنجم شهر تهران نیز به این موضوع توجه ویژه‌ای خواهد داشت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *