فهرست کریمی آماده عقد قرارداد/ جادوگر تکلیف نفتی‌ها را مشخص کرد

15:14 - 27 تير 1396
کد خبر: ۳۳۰۱۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در فهرست ۲۴ نفره علی کریمی نام ۱۶ بازیکن بزرگسال دیده می‌شود که برای عقد قرارداد با آنها اقدام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، از امروز (سه‌شنبه) اقدامات لازم برای عقد قراداد ۲۴ بازیکنی که نام آنها روز گذشته از سوی علی کریمی، سرمربی این تیم در اختیار باشگاه قرار گرفته انجام می‌شود.

در این فهرست نام بازیکنانی همچون عیسی آل‌کثیر، حسین جعفری، فرید محمدی‌زاده، حمید خدابنده‌لو، میلاد سوری، شهاب عادلی، سینا خادم‌پور و مجتبی حقدوست دیده می‌شود که با نفت قرارداد دارند.

علی عزتی و میلاد فراهانی هم از جمع بازیکنان آزاد نفت با نظر کریمی به فعالیت خود در نفت ادامه خواهند داد. حمیدرضا علی‌عسگری، پیام صادقیان و احمد امیرکامدار هم بعنوان سه باریکن سهمیه لیگ برتری مورد تایید کریمی قرار گرفته‌اند و این هنوز سه جای خالی دیگر دارد.

این در حالی است که امیرحسین فشنگچی، امین منوچهری، مهدی دغاغله و ایمان موسوی که سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس و استقلال را داشته و فصل گذشته در تیم‌های لیگ یکی عضویت داشته‌اند هم مورد تایید نهایی کریمی قرار گرفته و با آنها قرارداد امضا خواهد شد

اغلب این نفرات پیش از این از سوی کریمی به باشگاه معرفی شده و پیش قراردادی با آنها امضا شده بود. کریمی همچنین چند بازیکن جوان که سابقه بازی در لیگ یک و حتی لیگ برتر را داشته‌اند پس از بررسی عملکردشان تایید کرد که از جمله می‌توان به پیمان میری، طاهر جهانبخش، مهدی خلجی و میثم باشوکی اشاره کرد که اغلب آنها نفرات زیر 23 سال محسوب می‌شوند.

سابا تاوادزه، بازیکن گرجستانی هم در تمرینات نظر کریمی را جلب کرده و رسما به عضویت نفت درخواهد آمد. یک بازیکن از لیگ دو به نام علی‌اکبر رضایی هم در پی تایید علی کریمی به فهرست نفرات تیم اضافه شد.

فرشاد هاشمی، بازیکن فصل گذشته سیاه‌جامگان از رده سنی امید که سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود هم با نظر سرمربی نفت با باشگاه قرارداد خواهد بست.

کریمی در مجموع نام ۱۶ بازیکن بزرگسال، ۵ بازیکن رده سنی زیر ۲۳ سال و ۳ بازیکن رده سنی زیر ۲۱ سال و امید را در فهرست خود گنجانده که برای عقد قرارداد با آنها اقدام خواهد شد.

همچنین مدیریت باشگاه و سرمربی نفت منتظر اعلام نظر کمیته تعیین وضعیت بازیکنان درباره دانشگر، اسدی، علیاری، بوعذار و غلامی هستند که با فسخ یکطرفه قرارداد به سایپا، استقلال خوزستان و سپیدرود رشت پیوسته‌اند.

عرفانیان، سرپرست باشگاه نفت مدارک و مستندات موجود را در اختیار کمیته تعیین وضعیت قرارداده و باشگاه نفت برای احقاق حق خود پیگیر این موضوع است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *