کولاکوویچ و یک هووی آرژانتینی!/ نیم‌نگاه سیچلو به نیمکت تیم ملی والیبال

10:09 - 27 تير 1396
کد خبر: ۳۲۹۹۵۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
کولاکوویچ نتوانست در لیگ جهانی انتظارات را برآورده کند و اگر وضعیت به همین منوال باشد شاید در پایان سال دوم، قرارداد او دیگر تمدید نشود.

کولاکوویچ و یک هووی آرژانتینی!/ نیم‌نگاه سیچلو به نیمکت تیم ملی والیبالبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، قرار است تیم والیبال امید ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کند. تیمی که هدایت آن بر عهده سیچلو آرژانتینی است و با توجه به این که این تیم باید با تیم‌های قدرتمند و البته بزرگسال قاره کهن رقابت کند کار سختی برای حضور روی یکی از سکوهای قهرمانی خواهد داشت. به خصوص این که برخی بازیکنان تیم امید با مصدومیت روبرو هستند و همین مسئله کار سیچلو را سخت‌تر کرده است.

سیچلو که مربی مورد اعتماد ولاسکو بود به خوبی می‌داند کسب نتایج قابل قبول در مسابقات قهرمانی آسیا تا چه اندازه دارای اهمیت است زیرا کولاکوویچ نتوانست در لیگ جهانی انتظارات را برآورده کند و اگر وضعیت به همین منوال باشد شاید در پایان سال دوم، قرارداد او دیگر تمدید نشود و سیچلو می‌تواند نیم‌نگاهی به نیمکت تیم ملی داشته باشد. چه بسا این که پیش از حضور کولاکوویچ در ایران، داورزنی از احتمال انتخاب سیچلو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال خبر داده بود.

ناگفته نماند هدف اصلی تیم والیبال امید موفقیت در رقابت‌های امیدهای جهان است و عدم موفقیت این تیم در مستابقات قهرمانی آسیا نمی‌تواند یک ناکامی برای شاگردان سیچلو لقب بگیرد.

البته نمی‌توان به این سیاست فدراسیون والیبال خرده گرفت چون سیچلو در طول این سال‌ها به خوبی با والیبال ایران آشنایی پیدا کرده، ضمن اینکه در میادین بزرگی همچون لیگ‌ جهانی، مسابقات قهرمانی جهان و همینطور المپیک حضور داشته است. همان زمان هم که در کادر فنی تیم ملی والیبال حضور داشت بسیاری اعتقاد داشتند موفقیت‌های ولاسکو مرهون دانش فنی سیچلو است.

 شاید اگر تیم ملی والیبال نتواند در مسابقات آینده هم انتطارات را برآورده کند این احتمال وجود دارد که انتخاب سیچلو به عنوان سرمربی این تیم خیلی زودتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد رخ دهد، با این حال باید به انتظار آینده نشست، آینده‌ای که می‌تواند آبستن هر اتفاقی باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *