جلسه هیات رئیسه و نواب رئیس مجلس با رئیس جمهور منتخب / ملاک‌های کابینه دوازدهم مورد بحث قرار می‌گیرد

18:27 - 26 تير 1396
کد خبر: ۳۲۹۸۲۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه مشترک نواب و هیأت رئیسه مجلس با حسن روحانی برای بحث و تبادل نظر پیرامون انتخاب کابینه دولت دوازدهم خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی ؛ بهروز نعمتی با اشاره به جلسه ای که قرار است به زودی با حضور حسن روحانی رئیس جمهور منتخب و نواب و اعضای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزار شود، گفت: این جلسه برای بحث و تبادل نظر در خصوص کابینه دولت دوازدهم خواهد بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: قرار است مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس هماهنگی های لازم برای برنامه دیدار هیأت رئیسه با رئیس جمهور را صورت دهد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان گفتگوی خود با خانه ملت با تأکید بر اینکه در این جلسه صرفا درباره ملاک‌های کابینه دولت دوازدهم بحث خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این جلسه نوع سوابق، شرایط و ملاک‌های افراد برای حضور در کابینه مورد بحث قرار می گیرد چنانچه اخیرا برخی تأکید دارند باید از افرادجوان در کابینه استفاده شود در حالی که ممکن است برخی افراد با سنین بالاتر پتانسیل بیشتری برای حضور در یک وزارتخانه داشته باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *