هزینه سرسام آور آقای خاص برای سران منچستر/ مورینیو کجا زندگی می‌کند؟

23:30 - 26 تير 1396
کد خبر: ۳۲۹۸۱۱
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
آقای خاص فصل 18-2017 در محلی خاص اقامت خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ، ژوزه مورینیو از زمانی که تابستان گذشته به عنوان سرمربی شیاطین سرخ منصوب شد، ترجیح داد به جای اقامت در منزل شخصی در هتلی لوکس و پنج ستاره در شهر منچستر با نام هتل «لاوری» اقامت داشته باشد.

آقای خاص که به تنهایی در این هتل و به دور از همسر و دو فرزندش که ساکن لندن هستند، زندگی می‌کند به خاطر اینکه سررشته‌ای در آشپزی و خانه‌داری ندارد، هتل را بهترین مکان برای اقامت خود در شهر منچستر می‌داند.

سرمربی پیشین تیم‌های چلسی و رئال مادرید در فصل پیش‌رو هم در هتل «لاوری» اقامت خواهد داشت و همانند فصل گذشته غذای او از رستوران‌های بیرون‌بر برایش ارسال خواهد شد تا جای ممکن از دست پاپاراتزی‌ها در امان باشد.

نکته جالب اینجاست که مورینیوی 54 ساله در یکی از 6 سوئیت مجلل هتل «لاوری» اقامت دارد که هزینه هر شب اقامت در آن 930 یورو (بیش از 4 میلیون تومان) برای باشگاه منچستریونایتد آب می‌خورد. در این هتل تمامی امکانات رفاهی از جمله استخر و سونا و خدمات 24 ساعته ارائه می‌شود.

طبق قراردادی که میان مورینیو و منچستریونایتد منعتقد شده است، علاوه بر 13 میلیون یورو حقوق آقای خاص، هزینه اقامت و اسکان این مرد پرتغالی در منچستر هم برعهده باشگاه است.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *