حسین محب اهری از روز جمعه خسیس می‌شود/بازیگر دردسرهای عظیم در پی درمان بیماری‌اش

7:30 - 27 تير 1396
کد خبر: ۳۲۹۷۵۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر عرصه تلویزیون و سینما با اشاره به اینکه نمایش خسیس با حضور ۴۰ بازیگر و ۱۲ نوازنده روی صحنه می‌رود، از پیگیری درمان خود سخن گفت.

حسین محب اهریحسین محب اهری بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی میزان گفت: این روز‌ها خیلی سخت مشغول تمرین نمایش «خسیس» هستیم که قرار است از روز جمعه روی صحنه برود و این نمایش در تمامی شب‌های هفته به جز شنبه‌ها اجرا می‌شود.


وی ادامه داد: در نمایش «خسیس» به کارگردانی مریم کاظمی، دوستانی مانند هومن رهنمون، جمشید جمانزاده و تعدادی دیگر از بازیگران عرصه تئاتر به ایفای نقش می‌پردازند.


بازیگر سریال «معمای شاه» تصریح کرد: این نمایش ساعت ۲۰:۳۰ در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود و علاقمندان برای تماشای این اثر می‌توانند به خیابان خاوران مراجعه کنند.


وی در ادامه صحبت‌های خو اظهار کرد: به نظرم مجموعه «یه گله جا» چندان حرفه‌ای نیست از این رو دیگر با آن‌ها همکاری نمی‌کنم البته پیش‌تر، در چند قسمت از این برنامه حاضر شده بودم.


محب اهری افزود: در شرایط فعلی فرصتی برای پذیرفتن پیشنهاد‌های مختلف ندارم تا اینکه این نمایش روی صحنه برود، خیالم راحت شود و بدانم چگونه برای حضور در آثار مختلف برنامه‌ریزی کنم.


بازیگر سریال تاریخی «مختارنامه» یادآور شد: مدتی است که مداوا را به دلیل درگیر بودن در تمرین‌های نمایش «خسیس» قطع کرده‌ام چرا که این نمایش بسیار بزرگ است و ۴۰ بازیگر و ۱۲ نوازنده در حال اجرای آن، روی صحنه به ایفای نقش می‌پردازند.


وی تصریح کرد: همچنین طراحی لباس‌ها در این نمایش عجیب است و به لحاظ امور مختلف مانند موسیقی شاهد وسعت و گستردگی بی‌نظیری هستیم.


این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما خاطرنشان کرد: پس از اینکه نمایش «خسیس» روی صحنه برود و کمی آسودگی خیال پیدا کنم، فرصتی برایم فراهم می‌شود که بتوانم صبح‌ها به دنبال کار‌های مربوط به درمانم بروم و با نظر پزشکان متخصص و در صورت تأیید آن‌ها پیوند مغز استخوان را انجام می‌دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *