ارتباط میان قرارگاه فرهنگی کشور و مردم دچار اختلال شده است

6:45 - 27 تير 1396
کد خبر: ۳۲۹۷۵۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: مَثَل «آتش به اختیار» همانند ماجرای نقص ارتباط میان قرارگاه جنگی با یگان‌ها در زمان دفاع مقدس است؛ امروز این ارتباط میان قرارگاه فرهنگی کشور و مردم دچار اختلال شده و در این شرایط خود مردم باید دست به کار شوند.

یک فرد سپاهی در خارج از وقت اداری، یک شهروند انقلابی محسوب می‌شودسردار محمدعلی آسودی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه مخاطب سخنان مقام معظم رهبری در خصوص «آتش به اختیار» آحاد مردم هستند نه سازمان‌ها و نهادهای کشوری، اظهار کرد: مَثَل «آتش به اختیار» همانند ماجرای نقص ارتباط میان قرارگاه جنگی با یگان‌ها در زمان دفاع مقدس است؛ امروز این ارتباط میان قرارگاه فرهنگی کشور و مردم دچار اختلال شده و در این شرایط خود مردم باید دست به کار شوند.

وی با بیان اینکه دشمن از دشمنی با ما دست برنمی‌دارد و به همین خاطر ما نباید بی‌تفاوت عمل کنیم، تاکید کرد: دشمن به شدت در تلاش است تا با بکارگیری حربه نفوذ، عفت‌زدایی و دین‌زدایی را در جامعه ما ترویج دهد.

معاون فرهنگی اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه محکوم کردن آثار اقدامات فرهنگی دشمنان بی‌فایده و بی‌حاصل است، گفت: ما موظفیم که اقدامات آنها را به شکلی زیبا، هنرمندانه و عقلانی پاسخ دهیم.

سردار آسودی با بیان اینکه در برابر دشمن که جبهه‌ای و شبکه‌ای عمل می‌کند، ما نیز باید جبهه‌ای و شبکه‌ای عمل کنیم، گفت: اگر بخواهیم به صورت انفرادی مشکلات را حل کنیم یقینا موفقیت چندانی نصیب‌مان نمی‌شود.

وی با بیان اینکه نگاه افرادی که می‌خواهند در زمینه آتش به اختیار عمل کنند باید به جای «المامور معذور»، «المامور مسئول» باشد، عنوان کرد: یک فرد سپاهی در خارج از وقت اداری، شهروند انقلابی محسوب می‌شود و به همین دلیل مورد خطاب حضرت آقا در بحث «آتش به اختیار» است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: من به عنوان پاسدار، یک وظیفه در نهاد سپاه و یک وظیفه در زمان خارج از وقت اداری دارم؛ در زمان خارج از وقت اداری، هم می‌توانم به سرعت به خانه‌ام بروم و استراحت کنم و نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی مملکتم بی‌تفاوت باشم؛ هم می‌توانم خودم را بدهکار انقلاب و دفاع مقدس و خون شهدا بدانم و در مواردی که احساس نیاز می‌کنم، آتش به اختیار عمل کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *