آخرین شهید ایرانی مدافع حرم

21:00 - 26 تير 1396
کد خبر: ۳۲۹۷۴۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
«بهرام مهرداد» که به صورت داوطلبانه برای کمک به جبهه مقاومت و دفاع از حرم ائمه اطهار(ص) عازم سوریه شده بود، بیست و سومین روز تیرماه امسال به فیض شهادت رسید.

آخرین شهید مدافع حرم ایرانی را بشناسیدبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، «بهرام مهرداد» که به صورت داوطلبانه برای کمک به جبهه مقاومت و دفاع از حرم ائمه اطهار (ص) عازم سوریه شده بود، در بیست و سومین روز تیرماه امسال به فیض شهادت رسید.

از این شهید مدافع حرم که در اثر انفجار خودرو توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید، دو دختر ۲۰ و 8 ساله به یادگار مانده است.

شهید مهرداد ساکن تهران و متولد سال 1352 بود؛ او که از دوستان نزدیک شهید جاویدالاثر «مرتضی کریمی» بود، در گذشته فرماندهی بسیج حوزه 257 شهرک ولی‌عصر (عج) را برعهده داشت.

مراسم وداع با پیکر پاک شهید مهرداد به شکلی باشکوه در روز شنبه 24 تیر با حضور خانواده و نزدیکان و همچنین مردم شهیدپرور کشورمان در معراج‌الشهدای تهران واقع در خیابان بهشت برگزار شد؛ پیکر پاک این شهید پیش از ظهر دیروز (یکشنبه 25 تیرماه) در شهرک ولی‌عصر (عج) تهران تشییع و در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران به خاک سپرده شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *