انسان‌های خرچنگ نما/گران‌ترین لباس عروس دنیا/ زایمان در ۶۰ سالگی پس از ۲۰ سال درمان/جدیدترین شیوه داعشی‌ها برای ترور/کثیف‌ترین مرد دنیا/بزرگترین چرخ و فلک دنیا

14:59 - 26 تير 1396
کد خبر: ۳۲۹۷۳۸
انسان‌هایی با پا‌های خرچنگی، لباس عروس سه میلیارد تومانی، پیکر بانوی ریاضی جهان کجا دفن می‌شود؟، دو رگه جدیدی که می‌تواند چشم کی روش را بگیرد و ... از اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی در نظر دارد هر روز اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و حتی کانال‌های تلگرامی مختلف جمع‌آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر کند. در این بسته همه خبر‌ها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست.
 
انسان‌هایی با پا‌های خرچنگی

العالم:قبیله‌ای در زیمبابوه که در پاهایشان دو انگشت وجود دارد و به انسان‌های پا خرچنگی معروف هستند!
 
1

مادر شدن زن ۶۰ ساله صربستانی پس از ۲۰ سال درمان
 
مشرق: یک زن ۶۰ ساله صربستانی پس از ۲۰ سال تلاش و معالجه، اولین فرزند خود را به دنیا آورد.این زن ۶۰ ساله که ۲۰ سال از ازدواج او می‌گذرد، پس از سال‌ها تلاش و معالجه به خاطر ناباروری، در نهایت نخستین فرزند خود را به دنیا آورد.

 این زن ۶۰ ساله که همسری ۶۸ ساله دارد، بعد از گذشت ۲۰ سال از ازدواجشان و درحالی که از داشتن فرزند ناامید شده بود، در نهایت توانست برای نخستین بار مادر شود.

همسر این زن در این خصوص گفت:"بار‌ها به همسرش درباره خطرات بارداری در این سن و عوارض خطرناک آن هشدار داده است، اما همسرش همچنان بر مادر شدن اصرار داشت به گونه‌ای که مجبور شد سه ماه آخر بارداری خود را در بیمارستان بستری شود".
 
1

لباس عروس سه میلیارد تومانی
 
باشگاه خبرنگاران جوان:صویری که می‌بینید از جشن عروسی ویکتوریا سواروسکی، صاحب برند مشهورجواهرات سواروسکی گرفته شده است. نکته جالبی که این جشن عروسی برای مردم جهان دارد، این است که لباس وی حاوی ۵۰۰ هزار کریستال بوده و ۴۶ گرم وزن داشته است. قیمت تقریبی این لباس عروس بیش از ۳ میلیارد تومان است.
 


جاسازی مواد منفجره در سنگ!

مشرق:تروریست‌های داعش با جاسازی مواد منفجره در سنگ‌ها برای نیرو‌های ارتش سوریه و عراق تله می‌گذارند.
 


بدبوترین مرد دنیا!
 
آفتاب نیوز:مرد ۶۵ ساله هندی بیش از ۳۷ سال است که حمام نرفته و مو‌های او ۲ متر طول دارد! به احتمال زیاد وی باید بدبو‌ترین مرد دنیا باشد!
 
1

پیکر بانوی ریاضی جهان کجا دفن می‌شود؟

باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی دهقان رئیس انجمن ریاضی ایران، مریم میرزاخانی را یکی از نخبگان عرصه ریاضی در دنیا توصیف کرد و ارتقای جایگاه علمی ایران در حوزه ریاضیات را مرهون تلاش‌های او و سایر دانشمندان برجسته کشور دانست و گفت: او با دریافت جایزه فیلدز، ایران در فهرست ۲۰ کشور دارنده این مدال قرار گرفت؛ وی در زمینه هندسه به نوآوری‌های زیادی دست یافت که مورد تحسین جامعه علمی ایران قرار گرفت و در سال ۲۰۱۴ مدال فیلدز را دریافت کرد.

وی جایزه فیلدز را مهم‌ترین جایزه جهانی در حوزه ریاضی دانست و اظهار کرد: مریم میرزاخانی اولین زن در دنیا و اولین ایرانی است که موفق به دریافت این جایزه شد.

دهقان خاطرنشان کرد: با مدال مریم میرزاخانی ایران در میان ۲۰ کشوری قرار گرفت که موفق به دریافت این جایزه شده‌اند.

رئیس انجمن ریاضی ایران اظهار کرد: فعالیت‌های تحقیقاتی مریم میرزاخانی و حدود ۶۰ نفر دیگر ایرانی در حوزه ریاضیات در سایر کشور‌ها و داخل کشور موجب شده تا امروز جایگاه جامعه ریاضیات ایران ارتقاء یابد.

دهقان با تاکید بر اینکه مریم میرزاخانی با این انجمن همکاری داشته است، یادآور شد: او یکی از اعضای وقت شورای اساتید این انجمن بوده و محمودیان و کرم‌زاده را به عنوان سرپرست تیم ایرانی برای حضور در مسابقات بین‌المللی همراهی می‌کرده است.

رئیس دانشگاه، ولی عصر رفسنجان با تاکید بر اینکه مریم میرزاخانی یکی از افراد همین آب و خاک و پرورش یافته اساتید ایران است، گفت: وی برای تکمیل تحصیلات خود به خارج از کشور رفت و توانست پله‌های ترفیع را با انتشار مقاله خود در حوزه هندسه و دریافت جایزه فیلدز طی کند.

وی با اشاره به اقدامات انجمن ریاضی ایران برای ارتباط با محققان ایرانی خارج از کشور، اظهار کرد: انجمن ریاضیات ایران در حوزه بین‌المللی ارتباط مستمر با محققان ایرانی مقیم خارج در حوزه ریاضیات دارد، به گونه‌ای که تاکنون با ۶۰ نفر از ریاضیدانان برجسته ایرانی مقیم خارج ارتباط داشته‌ایم که هر کدام از آن‌ها می‌توانند برای کشور یک مریم میرزاخانی باشند.

دهقان در خصوص نحوه تشییع این نابغه ریاضی ایران، مطرح کرد: ما با خانواده مریم میرزاخانی در تماس هستیم و احتمالا پیکر وی به ایران منتقل شود، ولی تصمیم ن‌هایی هنوز اعلام نشده است.
 


دو رگه جدیدی که می‌تواند چشم کی روش را بگیرد

جام جم آنلاین:الکس سمیع‌زاده بازیکن ایرانی الاصل سابق تیم بولتون به تیم کیلمارناک در لیگ برتر اسکاتلند پیوست.

حالا او کم کم می‌تواند توجه کی روش را بیشتر به خود جذب کند و حتی به تیم ملی هم برسد.

او متولد سال ۹۸ میلادی در تهران است و در سال ۲۰۱۳ با خانواده اش به انگلستان مهاجرت کرده.

الکس سابقه بازی در تیم کرولی را هم دارد.

 

پایان ساخت بزرگ‌ترین چرخ و فلک دنیا
 
فارس: ساخت عظیم‌ترین چرخ و فلک جهان از چند سال پیش در دبی آغاز شد و حالا که مراحل ساخت آن به اتمام رسیده، قرار است به زودی مراسم افتتاحیه آن برگزار شود.

ارتفاع این چرخ و فلک به ۲۱۰ متر می‌رسد و تماشای نمایی ۳۶۰ درجه از دبی را برای گردشگران فراهم می‌کند؛ این چرخ و فلک در جزیره مصنوعی «بلو واتر» قرار دارد و وجود آن در جزیره، زیبایی و جذابیت آن را دوچندان می‌کند.

این چرخ و فلک با داشتن ۴۸ کابین، می‌تواند ۱۴۰۰ نفر را در خود جای دهد و در ساخت آن بیش از ۹ هزار تن آهن به کار گرفته شده است.

علاوه بر این، تهویه‌ها و سیستم خنک کننده ویژه‌ای برای این چرخ و فلک در نظر گرفته شده است تا با گرمای هوای دبی مقابله کند.
 
 
 
 

 

 
 : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *