ویزای قطر گرفتم ولی باید به قرارداد با پارس جنوبی پایبند باشم/ به خاطر باشگاه از خیر پیشنهاد قطری‌ها گذشتم

12:37 - 26 تير 1396
کد خبر: ۳۲۹۶۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: برای مذاکره با تیم القطر و سفر به دوحه ویزا گرفتم اما مسئولان باشگاه پارس جنوبی جم اجازه ندادند بروم.

محمد طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره پیشنهاد قطری خود اظهار داشت: مسئولان تیم پارس جنوبی جم اجازه نمی‌دهند از این تیم جدا شوم. آنها می‌گویند تو بزرگ و کاپیتان تیم ما هستی و در نتیجه باید بمانی!

وی افزود: در تهران هستم و برخلاف شایعات به قطر نرفته‌ام. البته با آنها صحبت کردم و خواهان سفر به قطر شدم. حتی ویزا تهیه کردم ولی مسئولان پارس جنوبی رضایت ندادند به قطر بروم. من هم روی حساب حرف باشگاه پارس جنوبی که تمایلی به جدایی من نداشت از خیرش گذشتم.

کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم ادامه داد: من با پارس جنوبی قرارداد رسمی دارم و باید به آن پایبند باشم. در نتیجه بدون رضایت آنها نمی‌توانم برای مذاکره یا قرارداد بروم، به همین دلیل بی خیال شدم.

طیبی که با توجه به سن و سالش ممکن است دیگر چنین پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای نداشته باشد، در این باره گفت:من از پارسی‌ها رضایت نامه خواستم و با آنها صحبت کردم ولی رضایت نامه ندادند. چه بگویم؟ به هر حال باید به قراردادم پایبند باشم.

وی ادامه داد: اوضاع تیم فعلا خوب است. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که تیم بهترین نتایج را بگیردو همه بازیکنان هم در بهترین شرایط باشند و به جا‌های بهتری برسند.

کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص اینکه آیا ممکن است فصل بعد هم چنین پیشنهادی داشته باشد، در پایان خاطرنشان کرد: واقعا نمی‌دانم ولی امیدوارم این فرصت پیش بیاید. من ناامید نیستم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *