عملکرد ضعیف برخی بازیکنان قدیمی تیم ملی به خاطر بی‌انگیزگی آنها نبود/ دوشغله نیستم چون حقوقی از فدراسیون والیبال نمی‌گیرم

11:10 - 26 تير 1396
کد خبر: ۳۲۹۶۰۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مربی تیم ملی والیبال گفت: بازیکنان قدیمی تیم ملی از سرمایه‌های ما هستند و بیشتر آنها مصدوم بودند و نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

پیمان اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص اینکه نتایج ضعیف تیم ملی والیبال در لیگ جهانی، زنگ خطر را برای والیبال ایران به صدا در آورد، اظهار داشت: ما خودمان هم از نتایجی که در لیگ جهانی و به خصوص هفته سوم کسب کردیم اصلا راضی نبودیم. در هفته اول و دوم تقریبا نتایج بر اساس آن چیزی که حدس می‌زدیم رقم خورد اما در هفته آخر این اتفاق رخ نداد و به نطر من دلیل اصلی آن آسیب‌دیدگی برخی بازیکنان بود.

وی ادامه داد: زنگ خطر برای همه ما به صدا در آمد. بازیکنان و کادر فنی به خوبی می‌دانند کار سختی در آینده داریم و در حال حاضر هم به دنبال این هستیم که بازیکنان کمتر در معرض آسیب‌دیدگی قرار بگیرند. ضمن اینکه کولاکوویچ هم شناخت خیلی بیشتری از والیبال ایران کسب و نقاط ضعف و قوت تیم ایران را استخراج کرده است.

مربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که آیا بی‌انگیزگی برخی بازیکنان قدیمی تیم ملی را تایید می‌کند یا خیر، گفت: چنین چیزی را قبول ندارم. بازیکنان قدیمی تیم ملی از سرمایه‌های ما هستند و بیشتر آنها مصدوم بودند و نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

اکبری درباره لژیونر شدن معنوی‌نژاد و عبادی‌پور اظهار داشت: معنوی‌نژاد از همان بچگی در تیم پیکان بوده و ما خوشحالیم که لژیونر شده است. حضور عبادی‌پور در لیگ لهستان را هم به فال نیک می‌گیریم چون هر چقدر بازیکنان ما در لیگ‌های بزرگ دنیا حضور پیدا کنند به نفع والیبال ایران خواهد بود چون این مسئله باعث می‌شود سایر بازیکنان هم به بازی در لیگ‌های معتبر ترغیب شوند.

وی در مورد تمدید قراردادش با تیم پیکان و این که آیا این مسئله باعث دوشغله شدن او نمی‌شود، خاطرنشان کرد: دوشغله بودن زمانی اتفاق می افتد که دو حقوق دریافت شود. ما در تیم ملی والیبال حقوقی دریافت نمی‌کنیم و فدراسیون به مربیان وطنی حقوقی نمی‌دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *