رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کارمان سخت است اما شانس اول قهرمانی آسیا هستیم/ پرتاب بطری را به حساب هواداران ساری نمی‌گذارم

9:12 - 26 تير 1396
کد خبر: ۳۲۹۵۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت:پرت شدن آن بطری و برخوردش به کمرم را به حساب هواداران ساری نمی‌گذارم.

محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد شرایط گیتی‌پسند پیش از آغاز مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: تیم‌های آسیایی امکانات خوبی دارند و بازیکنان خارجی خوبی هم برای این مسابقات جذب کرده‌اند، خیلی از بازیکنان ایرانی‌ هم در تیم‌های آسیایی بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که توقعات را برآورده کنیم و قهرمان این مسابقات شویم، بالاخره ما نماینده ایران هستیم و شانس اول قهرمانی، البته می‌دانیم که قهرمانی اصلا کار ساده‌ای نیست. فرقی که مسابقات باشگاه‌های آسیا با جام ملت‌های آسیا دارد این است که تیم‌ها از بازیکنان خارجی استفاده می‌کنند که کیفیت‌شان را بالا می‌برد.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص شرایط این تیم در لیگ برتر و فاصله 2 امتیازی که با صدر جدول دارند، گفت: تازه اول راه هستیم و 2 امتیاز هم قابل جبران است، البته فعلا تمام فکر و ذکر ما مسابقات جام باشگاه‌های آسیا است و بعد از این مسابقات سراغ لیگ می‌رویم.

کشاورز درباره حواشی دیدار هفته گذشته تیمش با شهروند ساری و بطری که از سوی تماشاگران به سمت او پرت شد، عنوان کرد: پرت شدن آن بطری و برخوردش به کمرم را به حساب هواداران ساری نمی‌گذارم، اتفاقا آن روز جو سالن خیلی هم خوب بود هرچند همیشه چند تماشاگرنما در سالن‌ها حضور دارند اما همانطور که گفتم این اتفاق را به پای هواداران خوب ساری نمی‌گذارم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *