چهره‌های قرآنی رسانه ملی تجلیل و مسابقه فیلم کوتاه 114 ثانیه‌ای برگزار می‌شود

14:30 - 25 تير 1396
کد خبر: ۳۲۹۲۸۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
جلسه مشورتی برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی برگزار و مقرر شد امسال چهره‌های قرآنی رسانه ملی تجلیل و مسابقه فیلم کوتاه 114 ثانیه‌ای برگزار شود.

چهره‌های قرآنی رسانه ملی تجلیل و مسابقه فیلم کوتاه 114 ثانیه‌ای برگزار می‌شودبه گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جلسه مشورتی برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و عترت ویژه کارمندان رسانه ملی با حضور محمد‌حسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و مهدی یوسف مدیر امور فرهنگی اداره کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما برگزار شد.


در ابتدای این جلسه مهدی یوسف دبیر برگزاری این مسابقات ضمن ارائه توضیحاتی درمورد نحوه برگزاری مسابقات قرآن کارکنان رسانه ملی در بخش عمومی، به بخش‌های جنبی این مسابقات از قبیل: تجلیل از مفاخر قرآنی رسانه و برگزاری مسابقه فیلم کوتاه 114 ثانیه‌ای اشاره کرد.


در ادامه محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما به نقاط تلاقی این مسابقات با طرح فراگیر قرآنی بشارت 1451 اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این طرح قرآنی هم‌اکنون در رسانه ملی با محوریت سوره‌های ملک و واقعه در حال برگزاری است، می‌شود محوریت بخش‌های حفظ و مفاهیم و همچنین پژوهش را این دو سوره قرار داد.


وی همچنین در خصوص تجلیل از عناصر قرآنی رسانه ملی افرادی را پیشنهاد کرد.


در انتها مقرر شد برای هماهنگی بیشتر جلساتی با حضور مدیران و کارشناسان قرآنی رسانه ملی برگزار شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *