رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سلفی گرفتن زن جوان، ۲۰۰ هزار دلار خسارت به بار آورد + تصاویر

11:15 - 25 تير 1396
کد خبر: ۳۲۹۱۸۶
زن جوان با تکیه بر آثار هنری برای گرفتن سلفی، خسارت سنگینی به آن‌ها وارد کرد. خالق این آثار برای خلق آنها، حدود ۶ سال وقت صرف کرده بود.
به گزارش گروه فضای مجازی ،یک زن جوان که حین بازدید از نمایشگاه ۱۴th factory در لس آنجلس، قصد داشت با آثار هنری سلفی بگیرد موجب تحمیل خسارت ۲۰۰ هزار دلاری به این نمایشگاه شد. ویدئوی دوربین مدار بسته لحظه‌ای را نشان می‌دهد که این زن جوان با تکیه بر یکی از آثار هنری تصمیم به گرفتن سلفی می‌گیرد که ناگهان سقوط می‌کند. بدلیل اینکه آثار هنری این نمایشگاه به شکل دومینو چیده شده بودند بعد از سقوط نخستین شی، سایر اشیا نیز فرو ریختند و موجب این خسارت سنگین شدند.

خالق آثار هنری این سالن از این نمایشگاه که موسوم به " Hypercaine" است هنرمندی با نام " سیمون بریچ " است. این سالن تنها یکی از ۱۴ سالنی است که آثار هنری متعلق به سایر هنرمندان در آن‌ها به نمایش گذاشته شده است.

یک کاربر یوتیوب که خود را دوست " بریچ " معرفی کرد با آپلود این ویدئو در یوتیوب نوشت: " این اتفاق در یکی از سالن‌های نمایشگاه ۱۴th factory در لس آنجلس که آثار هنری دوستم سیمون بریچ در آن به نمایش گذاشته شده رخ داد. یک زن جوان با تکیه بر یکی از آثار هنری قصد داشت تا سلفی بگیرد که موجب خسارتی در حدود ۲۰۰ هزار دلار شد. "

بر اساس گزارش Design Milk، در خلق این آثار هنری تخریب شده، ۱۶ هنرمند از کشور‌های چین، هنگ کنگ، آمریکا، انگلیس و کانادا به همراه بریچ مشارکت داشتند. بر اساس همین گزارش، برای خلق این آثار حدود ۶ سال وقت صرف شده بود. قرار بود در ابتدا این آثار هنری در هنگ کنگ به نمایش گذاشته شود، که شهر لس آنجلس جایگزین آن شد.

 
 
 : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 
 
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *