انهدام باند سارقان مسلح و دستگیری شرور مسلح در ایرانشهر

10:24 - 25 تير 1396
کد خبر: ۳۲۹۱۶۴
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، از دستگیری و انهدام باند سارقان مسلح و کشف ۱۰ فقره سرقت در این رابطه خبر داد.
انهدام باند سارقان مسلح و دستگیری شرور مسلح در ایرانشهربه گزارش خبرنگار گروه جامعه ،سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی و پایش اخبار دریافتی، در راستای مبارزه با باند اشرار و سارقان مسلح موفق به شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان مسلح شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی و بعد از هماهنگی لازم با مراجع قضایی، دراقدامی غافلگیرانه سارق مسلح را به همراه سرکرده باند آن‌ها بنام "ح. ب" در حالی که در مخفیگاه خود در یکی از منازل سطح شهر مخفی شده بودند، دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شده بیان داشت: سرکرده این باند دارای پنج سابقه کیفری سرقت مسلحانه و حکم محاربه بوده از سه سال قبل متواری بوده و متهم ردیف دوم نیز دارای سه فقره سابقه کیفری سرقت مسلحانه و حمل مواد مخدر می‌باشد.

سرهنگ "جلیلیان" افزود: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۱۰ فقره سرقت مسلحانه و به عنف در ایرانشهر اعتراف که تحقیقات جهت شناسایی مالباختگان و سایر سرقت‌های احتمالی و دستگیری نفر سوم این باند همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می‌کند تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *