حادثه مترو شهر ری امنیتی نیست

14:15 - 24 تير 1396
کد خبر: ۳۲۸۹۲۵
رئیس پلیس تهران گفت: حادثه مترو شهرری تهران امنیتی نیست.

حادثه مترو شهر ری امنیتی نیستبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سردار حسین ساجدی نیا در گفت و گویی تلویزیونی با اشاره به اینکه حادثه مترو شهرری امنیتی نیست، گفت:  صبح امروز فردی با سلاح سرد اقدام به حمله به سوی یک روحانی در مترو شهرری می کند. این فرد که حالت عادی نداشت ابتدا روحانی را مجروح، سپس یکی از شهروندان را با سلاح سرد مجروح کرده و در آخر با ماموران پلیس درگیر می شود. 

وی ادامه داد: نیروهای پلیس از این فرد می خواهند سلاح خود را روی زمین قرار داده و تسلیم شود اما این فرد به یکی از ماموران حمله و او را از ناحیه دست به صورت جزئی مجروح می کند. 

رئیس پلیس تهران با اعلام اینکه ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت پای این فرد شلیک کردند، افزود: ضارب که مردی 40 ساله بود حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. 

ساجدی نیا با اشاره به اینکه این حادثه به هیچ وجه امنیتی نبود، گفت: بررسی های پلیس نشان می دهد که این حادثه امنیتی نیست و یمک اتفاق است. البته پلیس همیشه در تمام نقاط شهری از جمله مترو مستقر بوده و در کمترین زمان با متخلفان برخورد می کند. 

وی در پایان گفت: مامور پلیس و یکی از شهروندان به صورت سرپایی مداوا و روحانی مجروح شده نیز به دلیل اینکه جراحاتش جدی نیست، تا چند ساعت آینده مرخص می شود. 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *