مازیار فلاحی از دروغه می‌خواند/ دیدار بازیگر یادم تو را فراموش با طرفدارانش

20:30 - 26 تير 1396
کد خبر: ۳۲۸۸۵۲
مازیار فلاحی در کنسرت تابستانی پیش روی خود با اجرای آثاری از جمله «دروغه» و دیگر آثار پرطرفدار خود روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، مازیار فلاحی خواننده موسیقی پاپ در جدیدترین سری اجراهای خود در بیست و هفتمین شب از تیرماه با مخاطبان خود در شهر تهران دیدار می‌کند.


مازیار فلاحی به تازگی در فیلم سینمایی «یادم تورا فراموش» به کارگردانی علی عطشانی به ایفای نقش پرداخته و علاوه بر ایفای نقش در این اثر، بر روی موسیقی از این فیلم هم خوانده است.

مازیار فلاحی
فرش قرمز فیلم «یادم تورا فراموش» با حضور شمار زیادی از طرفداران مازیار فلاحی در برج میلاد و همچنین پردیس سینمایی ملت برگزار شد.


جدیدترین آلبوم مازیار فلاحی با عنوان «ماه هفتم» از 11 قطعه به نام‌های سرگردون، طاقت غم، عروسک، تمام دنیام،‌ماه هفتم،‌گندم،‌ ازت متشکرم، با گریه می‌خندم، شونه‌های بی‌لباس، قدم‌هاتو یکم آهسته بردار و من نمیدونم تشکیل شده است.


مازیار فلاحی در این کنسرت همچنین برخی از تک قطعه‌های پرطرفدارش از جمله «لیلا» را روی صحنه می‌ّبرد.


یکی از قطعه‌های پرطرفدار این خواننده موسیقی پاپ «دروغه» نام دارد که فلاحی آن را به یاد پدرش خوانده و هر مرتبه با اجرای آن در کنسرتش به یاد پدر عزیزش اشک می‌ریزد.

مازیار فلاحی
فلاحی تلاش می‌کند که در کنسرت پیش روی خود با تدارک اتفاق‌هایی غافلگیرکننده با مخاطبانش دیدار کند. مازیار فلاحی 27 تیر در دو نوبت 18:30 و 21:30 در برج میلاد روی صحنه می‌رود.

 

گزارش از بهاره کنجکاوفرد

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *