رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فرد ضارب حادثه مترو شهر ری کشته شد/ شرایط عادی است

11:51 - 24 تير 1396
کد خبر: ۳۲۸۸۴۱
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
معاون فرمانداری شهر ری با اشاره به حادثه امروز متروی شهر ری گفت: در این حادثه فرد ضارب کشته شده و دست یکی از شهروندان که برای دفاع از روحانی محترم وارد صحنه شده بود، آسیب می‌بیند.

////////////////به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، هادی تمهیدی در گفت‌وگو با شبکه خبر، با اشاره به حادثه متروی شهرری اظهار کرد: فردی که در کسوت روحانیت بود ظاهرا با هدف امربه معروف و نهی از منکر با فرد دیگری که پیرامون هویتش بررسی ها در حال انجام است درگیری لفظی و فیزیکی پیدا می کند و آن فرد با چاقو روحانی محترم را مورد حمله قرار می دهد و به وی آسیب می رساند.

وی تصریح کرد: عوامل انتظامی برای پیگیری حادثه وارد صحنه شدند و در نتیجه مقاومت ضارب، وی مورد هدف قرار گرفت و این غائله با تیراندازی پلیس خاتمه پیدا کرد.

تمهیدی با اشاره به اینکه روحانی آمر به معروف مجروح شده و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده، گفت: در این حادثه فرد ضارب کشته شده و دست یکی از شهروندان که برای دفاع از روحانی محترم وارد صحنه شده بود،  آسیب می‌بیند که وی توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

معاون فرماندرای تهران با بیان اینکه در این حادثه سه نفر مجروح شدند خاطرنشان کرد: هم اکنون شرایط مترو عادی است و مسافرین در حال استفاده از مترو هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *