رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جباری مصدوم نیست و کادرفنی در مواقع لزوم از او استفاده می‌کند/ فکر نمی‌کردیم جباروف از نظر بدنی اینقدر آماده باشد

12:00 - 24 تير 1396
کد خبر: ۳۲۸۸۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرفنی تیم فوتبال استقلال گفت: جباری مصدوم نیست، از نظر بدنی شرایط خوبی دارد و کادرفنی در مواقع لزوم از او استفاده خواهد کرد.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره آخرین وضعیت اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال استقلال در اردوی ایروان گفت: بعد از بازی تدارکاتی که با پارس جنوبی داشتیم و منجر به برد تیم ما شد، شرایط تیم امیدوارکننده شده و مطمئن باشید برای دربی آلمان شرایط بهتر هم می‌شود.

وی درباره اینکه آیا بالاخره دربی آلمان برگزار خواهد شد یا نه، تصریح کرد: به ما گفته‌اند دربی آلمان برگزار می‌شود و اگر این اتفاق بیفتد فکر می‌کنم بازی خوبی بشود و پیش از شروع فصل برای هر دو تیم مفید باشد.

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال درباره بازی تدارکاتی این تیم مقابل آرارات ایروان هم عنوان کرد: ما سال گذشته هم با تیم آرارات ایروان بازی کرده‌ایم. این تیم یکی از تیم‌های مطرح لیگ ارمنستان است و کادرفنی تشخیص داد با این تیم بازی کند.

فریبا درباره اینکه آیا استقلال با تعداد زیاد هافبک‌هایی که دارد در این فصل با مشکل مواجه نمی‌شود، تاکید کرد: در دوسال گذشته استقلال همیشه از کمبود داشتن هافبک رنج برده که این موضوع باعث شد با تدبی کادرفنی هافبک‌های خوبی را جذب کنیم.

وی درباره اخرین وضعیت آمادگی جباروف هم تصریح کرد: جباروف شرایط خیلی خوبی دارد و فکر نمی‌کردیم از نظر بدنی اینقدر آماده باشد. او یک بازیکن حرفه‌ای است و وقتی مسابقات تمام شد، به طور اختصاصی تمرین می‌کرد و فکر می‌کنم قبل از شروع لیگ به 80 درصد از امادگی بدنی ایده‌ال خود برسد.

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال درباره مصدومیت جباری  هم تاکید کرد: جباری مصدوم نیست او در حال حاضر در تمرینات تیم شرکت می‌کند و از نظر بدنی شرایط خوبی دارد ضمن اینکه در یک بازی کادرفنی از او استفاده کرد. قطعا کادر فنی  در مواقع لزوم از این بازیکن استفاده خواهد کرد.

وی درباره بازی این تیم مقابل صنعت نفت در هفته نخست لیگ برتر هم تاکید کرد: گرمای هوای زیاد آبادان کار ما را مقابل صنعت نفت سخت می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *