رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آغاسی همراه با تیم امید به قرقیزستان نمی‌رود/ تأکید گل‌محمدی و موافقت ساکت

11:18 - 24 تير 1396
کد خبر: ۳۲۸۷۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع 21 ساله تراکتورسازی با توجه به محرومیت این باشگاه از فعالیت در پنجره نقل‌وانتقالات و دوری طولانی مدت هادی محمدی، تنها مدافع وسط تخصصی تراکتورسازی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال امید ایران برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا امروز (شنبه) تهران را به مقصد بیشکک قزقیزستان ترک می‌کند.

عارف آغاسی، مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی از روز 15 تیر در اردوی تیم فوتبال امید حضور داشت اما پس از مصدومیت شدید هادی محمدی، مسئولان باشگاه تراکتورسازی خواستار بازگشت آغاسی به تمرینات تیم‌شان شدند.

یحیی گل‌محمدی شدیدا بر ماندن آغاسی تأکید دارد و به هیچ عنوان حاضر نیست که اجازه دهد مدافع جوان تیمش راهی قزقیزستان شود. آغاسی، مدافع 21 ساله تراکتورسازی با توجه به محرومیت این باشگاه از فعالیت در پنجره نقل‌وانتقالات و دوری طولانی مدت محمدی، تنها مدافع وسط تخصصی تراکتورسازی محسوب می‌شود.

محمد نادری قرار است جای سعید آقایی را در پست دفاع چپ پر کند و سینا عشوری و محمدرضا مهدی‌زاده هم هافبک دفاعی محسب می‌شوند. به همین دلیل سرمربی تراکتورسازی اعلام کرده آغاسی باید در اردوی تیمش بماند. آغاسی تا پیش از بازی دوستانه روز گذشته مقابل سپاهان، حضور در ترکیب تراکتورسازی را تجربه نکرده بود و از آنجایی که باید از هفته اول لیگ برتر به بازیکن فیکس تیمش تبدیل شود، گل‌محمدی می‌خواهد او را کنار شاگردانش داشته باشد.

زمانی که محمدرضا ساکت، مدیر سازمان تیم‌های ملی به عیادت هادی محمدی رفت،  مسئولان تراکتورسازی شرایط این بازیکن را به او توضیح دادند و خواستار ماندن آغاسی در تراکتورسازی شدند که ظاهرا ساکت هم موافقت ضمنی خود را با عدم سفر آغاسی به قرقیزستان اعلام کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *