قرعه‌کشی جام جهانی 2018 در کاخ کرملین برگزار می‌شود

19:57 - 23 تير 1396
کد خبر: ۳۲۸۶۳۴
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام‌جهانی روسیه از برگزاری مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 در کاخ کرملین خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت کمیته سازماندهی جام‌جهانی 2018 روسیه، آلکسی سوروخین، مدیر اجرایی این سازمان در مورد جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی 2018 روسیه مهیای برگزاری در ماه نوامبر است اما روسیه آمادگی انجام مراسم دیگری را در کاخ کرملین به لحاظ پرستیژ و موقعیت این مکان دارد.

وی ادامه داد: قرعه‌کشی جام‌جهانی 2018 در روز اول ماه دسامبر سال جاری میلادی ( 10 آذر 1396) در کاخ کرملین برگزار خواهد شد. البته سازماندهی این مراسم در کاخ کرملین بسیار سخت است اما ارزش برگزاری در چنین مکانی با توجه به نگاه بسیاری از اهالی فوتبال در سراسر جهان را دارد. باید محیط اطراف را برای پخش‌کنندگان تلویزیونی فراهم کنیم که به اندازه کافی دشوار و سنگین است، البته ما باید با دولت برای برگزاری مراسم قرعه‌کشی در کرملین به توافق برسیم.

سوروخین از تلاش برای تعیین تعداد بلیت‌های نوع چهارم دیدارهای جام‌جهانی 2018 برای هواداران کشور میزبان خبر داد که نسبت به سایر بلیت‌های تعریف‌شده از سوی فیفا ارزان‌تر هستند.

حداقل قیمت بلیت‌ نوع چهارم 1280 روبل روسی (معادل 80 هزار تومان) است که پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی 2018 قابل خریداری خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *