بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در دستور کار هفته آینده مجلس

11:39 - 23 تير 1396
کد خبر: ۳۲۸۵۵۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نمایندگان در جلسه هفته آینده مجلس شورای اسلامی تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها را بررسی می‌کنند.

بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در دستور کار هفته آینده مجلسبه گزارش گروه سیاسی ،جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود.نمایندگان در جلسه هفته آینده مجلس شورای اسلامی تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها را بررسی می کنند.

این تقاضا ابتدا در کمیسیون اقتصادی رسیدگی و تصویب شده است که نمایندگان این هفته گزارش این کمیسیون را بررسی می کنند.

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه هوای پاک(اعاده شده از شورای نگهبان)، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح تبصره ماده 86 اصلاحی قانون مالیات های مستقیم و گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه مقابله با تقلب در آثار علمی در جلسه علنی هفته آتی مجلس بررسی می شوند.

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مجمع مقامات مالیاتی کشورهای اسلامی، لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ارمنستان در مورد استفاده مشترک از دروازه مرزی نوردوز-مغری، گزارش کمیسیون بهد اشت و درمان در مورد لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه پیشگیری و واکنش به شرایط اضطراری در دریای خزر و گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه اصلاح ماده 35 قانون خدمت وظیفه عمومی نیز در دستور کار جلسات علنی هفته آینده مجلس قرار دارد.

نمایندگان همچنین در جلسات علنی هفته آینده مجلس گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه الحاق دولت ایران به پیمان مودت و همکاری در جنوب شرقی آسیا، گزارش کمیسیون تدوین آیین نامه در مورد طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد لایحه حفاظت و بهره‌برداری از منابع ژنتیکی و گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح عضویت رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در شوراهای عالی را بررسی می کنند.

تقاضای استرداد لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در صندوق همبستگی اسلامی برای توسعه وابسته به بانک توسعه اسلامی نیز در جلسات علنی هفته آینده مجلس رسیدگی می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *