رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فولاد را زیر 10 میلیارد بستیم/ پاسخ هیئت مدیره منفی باشد، سراغ افشین می‌رویم

8:00 - 24 تير 1396
کد خبر: ۳۲۸۵۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: هزینه جذب بازیکنان زیر 8 میلیارد و کادر فنی فولاد هم حدود 1.5 میلیارد شده و در مجموع تیم را زیر 10 میلیارد تومان بسته‌ایم.

سید سیروس پورموسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره آخرین وضعیت آماده سازی تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: روز جمعه در ایفمارک حضور پیدا کردیم و قرار است امروز (شنبه) یک بازی تدارکاتی با سپیدرود داشته باشیم. 27 تیر با سایپا و 28 تیر هم با گل‌گهر سیرجان بازی می‌کنیم و پس از بازی با گل‌گهر هم به اهواز برمی‌گردیم تا برای رویارویی با پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر آماده شویم.

وی درباره مذاکره با آرش افشین، مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان تصریح کرد: افشین مد نظر ماست اما هنوز مذاکره‌ای با وی نداشته‌ایم چون منتظریم ابتدا هیئت مدیره تکلیف اینکه آیا می‌توانیم 2 بازیکن خارجی جذب کنیم یا نه را مشخص کند و اگر جواب آنها منفی بود سراغ افشین می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه آیا آرمان رمضانی، مهاجم فصل قبل تیم فوتبال مس رفسنجان را که با این باشگاه قرارداد بسته را هم از فهرست خود کنار خواهید گذاشت، تاکید کرد: این موضوع صحیح نیست و ما هنوز 2 جای خالی داریم که پر نشده است. چطور می‌توانیم یک بازیکن خود را از فهرست کنار بگذاریم. این بازیکن فعلا و به احتمال بالای 90 درصد با ما خواهد ماند و برنامه‌ای برای کنار گذاشتن وی نداریم.

پورموسوی تأکید کرد: هیئت مدیره از ابتدا با من شرط کرده بود که نمی‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم و من هم آن موقع مخالفتی نداشتم چون جذب محمد طیبی و حسن بیت‌سعید مدنظر ما بود و حتی اقداماتی هم باشگاه در این زمینه انجام داد که متاسفانه به نتیجه نرسید. در حال حاضر بازیکن ایرانی خوب بیرون نیست و به همین دلیل از هیئت مدیره درخواست کرده‌ایم که با جذب 2 بازیکن خارجی موافقت کنند و امیدوارم تا زمانی که ما به اهواز برمی‌گردیم تکلیف این موضوع مشخص شده باشد. با این وجود تیم را خوب، ارزان اقتصادی و بومی بسته‌ایم و برنامه‌هایی که من داشتم انجام شده است.

وی درباره اینکه هزینه کادرفنی و بازیکنان این تیم چقدر شده، در پایان خاطرنشان کرد: هزینه جذب بازیکنان زیر 8 میلیارد و کادر فنی هم حدود 1.5 میلیارد شده است، یعنی در مجموع تیم را زیر 10 میلیارد تومان بسته‌ایم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *