پخش سری جدید مسابقه خونه به خونه از شبکه افق

17:05 - 21 تير 1396
کد خبر: ۳۲۸۲۵۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
سری جدید مستند مسابقه «خونه به خونه» داستان محیط بان و خبرنگاری که یک هفته جایشان را با هم عوض می‌کنند، از پنجشنبه ۲۲ تیرماه روی آنتن شبکه افق می‌رود.

پخش سری جدید مسابقه خونه به خونه از شبکه افقبه گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی شبکه افق، سری نخست مسابقه شاد و جذاب «خونه به خونه» در حوزه مسائل خانوادگی و زندگی شهری و روستایی ساخته شده بود، رقابتی مهیج و در عین حال فارغ از برد و باخت، بلکه شرکت کنندگان برای رسیدن به دریافتی بهتر از سبک زندگی وارد آن شده بودند.


در هر قسمت دو خانواده (یکی شهری و یکی روستایی) انتخاب می‌شدند و جایشان با هم عوض می‌شد به این ترتیب که خانواده روستایی در خانه خانواده شهری و بالعکس باید به مدت یک هفته زندگی کردند و همان کار‌هایی را انجام دادند که خانواده قبلی انجام می‌دادند.


حالا سری دوم این مستند مسابقه جذاب و دیدنی هم تولید و برای پخش از شبکه افق آماده شده است.


در این سری خان محمد و آقای نظافت، قرار است جایشان را با هم عوض کنند؛ یک خبرنگار و یک محیط بان از چابهار در این سری حضور دارند.


خان محمد در یکی از روستا‌های توابع چابهار زندگی می‌کند و همسرش هم بهیار همان روستاست، اما باید حالا به جای خبرنگار داستان در دفتر تحریریه بنشیند و کار او را انجام دهد.


خبرنگار قصه خونه به خونه هم باید محیط بانی کند و با ماجرا‌هایی روبرو شود که هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کرد.


قسمت نخست سری دوم «خونه به خونه» کاری از خانه مستند انقلاب اسلامی، با کارگردانی رضا فرهمند و امیر اطهر سهیلی، پنجشنبه ۲۲ تیرماه ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه افق پخش می‌شود. تکرار این برنامه هم ۲۳:۳۰ روی آنتن می‌رود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *