از توصیه وزیر دفاع به همتای آمریکایی‌اش تا اظهارات سردار سلیمانی درباره آزادسازی موصل

7:01 - 22 تير 1396
کد خبر: ۳۲۸۲۳۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
حوزه امنیتی و دفاعی کشور در طول هفته جاری اخبار گوناگونی داشت که جزئیات آن پیشتر منتشر شده است. یک بار دیگر مهمترین اخبار این حوزه را مرور می‌کنیم.

از توصیه وزیر دفاع به همتای آمریکایی‌اش تا اظهارات سردار سلیمانی درباره آزادسازی موصلبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، در طول هفته جاری، حوزه امنیتی و دفاعی کشور اخبار گوناگونی داشت که جزئیات آن پیشتر منتشر شده است. یک بار دیگر مهمترین اخبار این حوزه را مرور می‌کنیم.

نیازمند طرح‌ پاسخ ملی‌ در برابر حوادث و تهدیدات زیستی‌ در سطح کشور هستیم

رئیس سازمان پدافند غیر‌عامل کشور گفت: نیازمند طرح‌ پاسخ ملی‌ در برابر حوادث و تهدیدات زیستی‌ در سطح کشور و همچنین‌ در سطح‌ استانی‌ و در حوزه‌های‌ مختلفی‌ مانند دام هستیم، که بعد از تهیه‌ این طرح‌ها، با آموزش‌ها و رزمایش‌ها و اصلاحاتی که انجام می‌شود، بتوانیم به حدود آمادگی که پدافند غیرعامل در نظر دارد، برسیم. (بیشتر بخوانید)

انتخاب‌ها و انتصاب‌ها در ارتش بر مبنای شایسته‌سالاری است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انتخاب‌ها و انتصاب‌ها در این نیرو بر مبنای شایسته‌سالاری است و "ولایتمداری" ضامن اعتلای ارتش است. (بیشتر بخوانید)

۳ پیام تبریک از سوی سرلشکر باقری به فرماندهان و مسئولان عراقی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌هایی جداگانه، آزادی کامل شهر موصل عراق را به فرماندهان و مسئولان عراقی تبریک گفت. (بیشتر بخوانید)

زدن سپاه یعنی خودزنی در انقلاب

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مقام معظم رهبری با آینده نگری که دارند بهترین تدابیر را برای آینده انقلاب دیده اند و بر این اساس فرامین را به بسیج داده اند. (بیشتر بخوانید)

لزوم تقویت روحیه هم‌افزایی و وحدت در نیروهای مسلح

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اقدامات انجام شده جهت تقویت روحیه هم‌افزایی و وحدت در سطح نیروهای مسلح، بر لزوم تداوم و افزایش این اقدامات تاکید کرد. (بیشتر بخوانید)

آماده همکاری با دولت هستیم/ سپاه نهادی خدمتگزار است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج در تمامی عرصه‌ها آماده همکاری با دولت است. (بیشتر بخوانید)

برخی مشکلات فقط با دیپلماسی حل نمی‌شود/ خون شهید نصیری خون یک نفر نبود این پیمانه وفای یک ملت بود

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: پیروزی عراق نه تنها فقط متعلق به ملت های عراق و سوریه نیست بلکه این پیروزی و جشن به همه ملت ها تعلق دارد. (بیشتر بخوانید)

دفاع در جنگ نرم به مراتب سخت‌تر از دفاع مسلحانه است

مسئول گردشگری و اردویی راهیان نور سازمان بسیج گفت: دفاع مقدس امروز تغییر چهره داده و حملات و نبرد علیه انقلاب اسلامی به شدت ادامه دارد. (بیشتر بخوانید)

هیچ خطر نظامی ایران را تهدید نمی‌کند؛ اجازه تجاوز به متجاوزان نمی‌دهیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هیچ خطر نظامی جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی‌کند چرا که تمامی نیروهای نظامی ایران در کنار هم و در رکاب مقام معظم رهبری آماده فرامین معظم له هستند تا درس عبرتی به متجاوزان بدهند. (بیشتر بخوانید)

وزیر دفاع آمریکا به طبیب مراجعه کند

وزیر دفاع در واکنش به اظهارات اخیر وزیر دفاع آمریکا علیه ایران گفت: ملت ایران تحقیر، توهین و تهدید را از هیچ قدرتی تحمل نمی‌کنند و هرگاه آمریکا و هم پیمانانش علیه ایران اقدام کردند آنان را پشیمان کرده‌اند. (بیشتر بخوانید)



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *