آزاد سازی خروج خودرو از منطقه آزاد کیش

15:31 - 21 تير 1396
کد خبر: ۳۲۸۲۲۵
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
مونسان با اشاره درخواست های مردمی و لزوم تامین رفاه بیشتر شهروندان ، ازنتیجه بخش بودن پیگیری های مستمر و آزاد سازی خروج خودروازکیش به سرزمین اصلی خبرداد.

به گزارش گروه اقتصاد ،  به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با پیگیریهای انجام شده توسط مدیرعامل این سازمان ، حمایت های معاون اول رییس جمهور و گمرک جمهوری اسلامی ایران خروج خودرو با پلاک موقت از امروز 21 تیر جزیره کیش آغاز شد.

مونسان با اشاره به اینکه خروج خودرو یکی از مطالبات شهروندان جزیره کیش بود که با هدف تامین رفاه مردم این موضوع در دستور کار قرار گرفت گفت: با تلاشهای انجام شده ساکنان جزیره کیش از این پس می توانند با خودروهای 2500 سی سی و پایین تر برای سفر به سرزمین اصلی اقدام کنند.

گفتنی است بر اساس بخشنامه مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک جمهوری اسلامی ایران مورخ 26 آبان‌ماه سال 95 از گمرک های مناطق آزاد خواسته شده بود تا علاوه بر لغو دستورالعمل های قبلی در خصوص تردد خودروهای مناطق آزاد، از قبول هرگونه درخواست برای ورود موقت خودروهای مزبور به سرزمین اصلی خودداری کنند.

لازم به ذکر است پيش از اين نیز خروج خودرواز این منطقه آزاد به سرزمین اصلی به صورت موقت از اواخر اسفند تا پایان فروردین 96 آزاد شده بود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *