پرستاران و تلطیف فضای داستان برای مخاطب/ اثری که به زندگی شخصی و حرفه‌ای پرستاران می‌پردازد

12:08 - 23 تير 1396
کد خبر: ۳۲۸۱۴۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
سریال تلویزیونی "پرستاران" به زندگی شخصی و حرفه‌ای پرستاران می‌پردازد و در تلاش است با تلطیف فضای داستان برای مخاطب لحظه‌هایی سرشار از آرامش را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، این روز‌ها و با آغاز پخش فصل دوم سریال تلویزیونی "پرستاران" تلویزیون آنتن رنگارنگی را برای مخاطبانش تدارک دیده است.


فصل دوم سریال تلویزیونی "پرستاران" در ادامه سری نخست این مجموعه و با پیگیری روند داستان از نخستین قسمت تولید شده است.

سریال تلویزیونی
با وجود پخش ۴ قسمت از فصل دوم سریال "پرستاران"، اما هنوز مخاطبان قسمت جدیدی از این فصل را مشاهده نکرده بودند تا اینکه براساس گفته‌ها، در قسمت پنجم بیننده‌های سریال شبانه شبکه یک شاهد پخش قسمتی جدید از این مجموعه تلویزیونی بودند.


سریال تلویزیونی "پرستاران" داستان چند پرستار را در محیط کار و همچنین محیط زندگی شخصی آن‌ها به تصویر می‌کشد و تلاش می‌کند بتواند گوشه‌ای از این حرفه دشوار و در عین حال پر مسئولیت را برای بیننده‌ها به تصویر بکشد.

سریال تلویزیونی
این مجموعه تلویزیونی تلاش کرده با تدارک بخش‌هایی عاطفی که مربوط به زندگی شخصی شخصیت‌های داستان "پرستاران" است، فضا را تلطیف کند تا مخاطبی که پس از یک روز کاری سخت مشغول تماشای این سریال است، بتواند خستگی را از تن خود بزداید.


در سریال تلویزیونی "پرستاران" جمعی از بازیگران کشورمان از جمله فاطمه گودرزی، عاطفه رضوی، الناز حبیبی، لیندا کیانی، امین زندگانی، محمدرضا رهبری، سیاوش خیرابی و فریبا نادری به ایفای نقش می‌پردازد.


سریال "پرستاران" به کارگردانی علیرضا افخمی و محمودرضا تخشید یکی از پروژه‌های طولانی تلویزیون است که تصویربرداری آن به تازگی به پایان رسیده است.

سریال تلویزیونی
همچنین تیتراژ پایانی این سریال تلویزیونی را رضا یزدانی خوانده است. یزدانی سابقه‌ای درخشان در زمینه خواندن تیتراژ‌های تلویزیونی دارد و به طور معمول تیتراژ‌های او با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو می‌شود.


گزارش از بهاره کنجکاوفرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *