رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استقرار نیروی‌های اورژانس در تمام ایستگاه‌های آتش نشانی/ کاهش زمان حضور نیرو‌های امدادی در محل حوادث

6:11 - 23 تير 1396
کد خبر: ۳۲۸۱۰۹
سرپرست اورژانس کشور گفت: مقرر شده نیرو‌های اورژانس در تمام ایستگاه‌های آتش نشانی مستقر شوند تا از این طریق زمان حضور نیرو‌های امدادی در محل حوادث کاهش یابد.
اورژانس پیر حسین کولیوند در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: اعضای شورای شهر تهران توجه ویژه‌ای به موضوع امدادرسانی و مدیریت بحران در پایتخت داشته و تاکنون نیز همکاری ویژه‌ای را با مجموعه اورژانس داشته اند.
 
وی افزود: بدون شک این همکاری سبب خواهد شد که خدمات اورژانسی ارائه شده در شهر تهران بهتر از قبل باشد و شهروندان از این خدمات بهره‌مند شوند.
 
سرپرست اورژانس کشور با اشاره به طرح استقرار نیرو‌های اورژانس در پایگاه‌های آتش نشانی اظهارکرد: پیش از این اعضای شورای شهر تهران تاکید ویژه‌ای به استقرار نیرو‌های اورژانس در ایستگاه‌های آتش نشانی داشتند، اما در تمام ایستگاه‌ها شاهد استقرار نیرو‌ها نبودیم.
 
کولیوند در خصوص تعاملات صورت گرفته با مدیریت شهری تهران به منظور استقرار نیرو‌های اورژانس در تمام ایستگاه‌های آتش نشانی خاطرنشان کرد: مقدمات استقرار نیرو‌های اورژانس در تمام ایستگاه‌های آتش نشانی فراهم شده و از این پس در تمام ایستگاه‌ها شاهد حضور نیرو‌های آتش نشان خواهیم بود.
 
وی با بیان اینکه "استقرار نیرو‌های اورژانس در کنار آتش نشان‌ها سبب کاهش زمان حضور نیرو‌ها در محل حادثه می‌شود" تصریح کرد: بدون شک استقرار هم زمان نیرو‌های آتش نشان و اورژانس در یک مکان سبب کاهش زمان حضور نیرو‌های امدادی در محل حادثه می‌شود و امدادرسانی به مصدومان حوادث با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *