سیچلو: معنوی‌نژاد؟ اولویت با تیم ملی والیبال است

17:55 - 19 تير 1396
کد خبر: ۳۲۷۴۷۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال امید ایران می‌گوید بازیکنانی که در اختیار دارد تشنه موفقیت هستند.

به گزارش گروه ورزشی ، خوان سیچلو سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران در پی تمرین عصر امروز (دوشنبه) تیمش گفت: از عملکرد تیم رضایت کامل دارم. هدف ما پیشرفت روزانه است که در حال انجام آن هستیم.

وی تصریح کرد: فدراسیون والیبال تصمیم گرفته که تیم امید ایران در مسابقات بزرگسالان آسیا شرکت کند. ما بازیکنان کم سن و سالی در اختیار داریم که آینده والیبال ایران هستند. مسابقات قهرمانی آسیا فرصت مناسبی برای کسب تجربه توسط آنهاست. در مقطع مهمی از تمرینات تیم قرار داریم و بازیکنان همگی به سختی در حال تلاش هستند. علاوه بر این کمتری از یک ماه دیگر مسابقات جهانی مصر را در پیشرو داریم، که برای والیبال ایران بسیار مهم است.

 سیچلو خاطرنشان کرد: تیم ایران به خاطر سابقه و تجربه‌ای که دارد برای همه کشورها قابل احترام است. هدف ما این است که والیبالی که می‌توانیم ارائه دهیم را بهتر بازی کنیم.

وی در مورد وضعیت جواد معنوی‌نژاد تصریح کرد: من قبل از لیگ جهانی با سرمربی تیم ملی در مورد جواد صحبت کردم. او قول داد که جواد معنوی‌نژاد در اختیار تیم ما باشد. او نیاز به بازی کردن دارد ولی اولویت با تیم بزرگسالان است و در این مورد باید دید فدراسیون چه تصمیمی خواهد گرفت.

سرمربی آرژانتینی تیم امید ایران ادامه داد: بازیکنان ما جنگنده و تشنه پیروزی هستند، ولی اگر در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا به آنها فشار بیاوریم که حتماً به عنوان قهرمانی برسند قطعاً اذیت خواهند شد. بازیکنان من تلاش خود را خواهند کرد ولی هدف اول ما کسب تجربه برای ملحق شدن به تیم بزرگسالان است.

سیچلو درباره پیش‌بینی‌اش از مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: به نظر من هیچ مسابقه‌ای آسان نیست، ما نیز تلاش خواهیم کرد که در مرحله نخست به جمع 8 تیم برتر آسیا راه پیدا کنیم.

سیچلو در پایان در مورد پاسور تیمش گفت: جواد کریمی فعلا مصدوم است و در صورت صلاحدید پزشکان از او استفاده خواهیم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *