رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حمایت 2 عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از تغییرات در پست دبیرکلی

18:09 - 18 تير 1396
کد خبر: ۳۲۷۰۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دو عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال حمایت خود از تغییرات در پست دبیر کلی این فدراسیون را اعلام کردند.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالکاظم طالقانی درباره تغییرات در قسمت دبیر کلی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: این تغییرات در اختیارات رئیس فدراسیون فوتبال است و او می‌تواند سرپرست را انتخاب کند. بر این اساس رئیس فدراسیون بر اساس وظایف و اختیارات خود عمل کرده است. موضوع تغییرات در این قسمت از مدت‌ها قبل کلید تغییرات خورده بود. امیدوارم با حضور ساکت در این سمت شاهد رشد و ترقی هر چه بیشتر امور در فدراسیون فوتبال باشیم.

هدایت ممبینی نیز درباره جلسه امروز اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در دفتر مهدی تاج گفت: در این جلسه درباره مسائل روز فوتبال و بحث تغییرات در دبیر کلی صحبت کردیم. آقای ساکت دارای رزومه بسیار قوی در باشگاهداری و مدیریت ورزشی است. حضور وی برای توسعه هر چه بیشتر برنامه‌های فوتبال انجام گرفت.

وی افزود: بحث جابه‌جایی در دبیر کلی از قبل نهادینه شده بود و ابلاغیه آقای ساکت روز شنبه صادر شد. به نظر حضور فردی نظیر ساکت می‌تواند کمک زیادی به فدراسیون فوتبال کند. وی مسئولیت‌هایش را در فدراسیون فوتبال به نحو احسن انجام داده است و من این تغییر و حضور او را در سمت جدید به فال نیک می‌گیرم. امیدوارم شاهد دیدن نتایج مثبت این تغییر در فوتبال کشور هم باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *