گام‌های محکم دختر معلول در آُسمان آبی نقاشی

12:40 - 18 تير 1396
کد خبر: ۳۲۶۹۵۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
مستند «صدای پای آشنا» درباره دختر نوجوان معلولی که با تلاش خستگی ناپذیر در رشته نقاشی به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است، یکشنبه ۱۸ تیرماه از شبکه افق پخش می‌شود.
گام‌های محکم دختر معلول در آُسمان آبی نقاشیبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، مستند «صدای پای آشنا (مقصدم رفتن)» درباره دختر نوجوان معلولی است که همراه با مادرش زندگی می‌کند.

فاطمه حتی نمی‌تواند قلم دست بگیرد و چیزی بنویسد یا چیزی بکشد، اما با حمایت‌های یکی خیرین و تلاش وصف ناپذیر خودش، حالا در رشته نقاشی تبحر خاصی یافته آن هم در حالیکه چند سال پیش نمی‌توانست حتی اشکال هندسی را به درستی ترسیم کند.

کسی که به او کمک کرده تا توانایی هایش را بشناسد و آن‌ها را به فعلیت برساند بیان می‌کند که آثار نقاشی فاطمه حالا در نمایشگاه‌های متعددی به نمایش در آمده و افراد بسیاری آن‌ها را پسندیده اند.

در این مستند با مادر فاطمه و برخی دوستانش در مورد او گفت‌ وگو شده است، همچنین تلاش‌های وی برای رسیدن به موفقیت به تصویر کشیده شده است.

او تاکنون توانسته هفت نمایشگاه در تهران، اصفهان و کاشان برپا کند و به عنوان جوان برگزیده استان اصفهان در سال ۱۳۸۷ شناخته شود.

مستند «صدای پای آشنا» را می‌توانید یکشنبه ۱۸ تیرماه ساعت 18:30 از شبکه افق ببینید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *