حضور دو چهره سرشناس فوتبالی در مرکز درمانی بیماران اعصاب و روان کشور+عکس

10:59 - 18 تير 1396
کد خبر: ۳۲۶۸۸۲
جواد نکونام و بهنام ابوالقاسم پور فوتبالیست‌های مطرح کشورمان طی اقدامی خیرخواهانه از بیماران بیمارستان روانپزشکی رازی عیادت کردند.
بیمارستان روانپزشکی رازیبه گزارش گروه فضای مجازی ، این ورزشکاران به همراه مهدی واعظی مجری ورزشی شبکه پنج صداوسیما طی اقدامی خیرخواهانه از بیماران بیمارستان روانپزشکی رازی عیادت کردند.

نکونام و ابوالقاسم پور به همراه مسئولان بیمارستان در بخش بیماران مزمن حضور یافته و از نزدیک با مددجویان این مرکز دیدار کرده که سبب موجی از شادی و نشاط بین بیماران و کارکنان شد.

فوتبالیست‌های محبوب کشورمان از امکانات توانبخشی و سالن ورزشی این مرکز آموزشی – درمانی و توانبخشی بیماران اعصاب و روان دیدن کردند.

جواد نکونام در گفتگوی کوتاهی در بیمارستان گفت: از اینکه در این مرکز حضور یافته ام بسیار خوشحالم همانطور که می‌دانید مراسم خداحافظی من در یکی از مراکز خیریه تهران صورت گرفت که این خیلی برام با ارزش بود و توصیه می‌کنم به تمامی هنرمندان و ورزشکاران به این مرکز بیایند و ببینند که چه اقداماتی برای بیمارانی که اکثریت آنان بدون حامی هستند، انجام شده است.

عزیزی مدیر بیمارستان روانپزشکی رازی نیز از حضور فوتبالیست‌های محبوب قدردانی کرد و اظهار داشت: حضور این افراد در مرکز روانپزشکی رازی، در واقع حضور خیرین فرهنگی است که به لحاظ معنوی نیز برای ما با ارزش است.

جواد نکونام در پایان این برنامه، پیراهن شماره ۶ تیم ملی را که متعلق به خود بوده، به نشان یادبود و با امضای خود، به این مرکز هدیه کرد و نوید داد که برای شناخت هر چه بیشتر مردم از مجموعه روانپزشکی رازی و جذب کمک‌های مادی و معنوی خیران، در آینده‌ای نه چندان دور مسابقه فوتبالی بنفع بیماران این مرکز در یکی از استادیوم‌های شهرری با حضور هنرمندان و ورزشکاران پیشکسوت همراه با پخش زنده تلویزیونی ترتیب خواهند داد.

مرکز آموزشی – درمانی روانپزشکی رازی (امین آباد)، قدیمی‌ترین و بزرگترین مرکز درمانی بیماران اعصاب و روان کشور است که در منطقه شهرری استان تهران واقع شده و هم اکنون بیش از یک هزار و ۱۰۰ بیمار با انواع اختلالات اعصاب و روان را تحت آخرین روش‌های درمانی و تخصصی قرار داده است. این مرکز تحت پوشش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی است.


 
 
انتهای پیام/
 
 : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 
 
منبع: مهر


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *