آخرین وضعیت یک پرونده/ کسبه پلاسکو را فراموش نکرده‌ایم

9:57 - 17 تير 1396
کد خبر: ۳۲۶۴۵۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از جلسه کمیسیون متبوع خود با وزارت کار و بنیاد مستضعفان با موضوع پلاسکو در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

جلسه کمیسیون عمران با وزارت کار و بنیاد مستضعفان درباره پلاسکو/ کسبه پلاسکو را فراموش نکرده‌ایم

محمدرضا کوچی نماینده مردم جهرم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به پرونده کسبه ساختمان پلاسکو گفت: طبق آخرین توافقات، مقرر شده مسائل این کسبه خسارت آنها از سوی دولت جبران شود.

وی با اشاره به اینکه طبق توافقات صورت گرفته بنیاد مستضعفان اقدام به احداث ساختمان جدیدی برای کسبه پلاسکو خواهد کرد افزود: بنیاد مستضعفین قول داد که به سرعت روند احداث این ساختمان انجام پذیرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس همواره پیگیر مشکلات کسبه پلاسکو است، تاکید کرد: پرونده کسبه ساختمان پلاسکو همچنان در مجلس و کمیسیون عمران باز است چرا که به هر صورت این پرونده باید دنبال شود.

کوچی با اشاره به ارائه گزارش نهایی کمیسیون عمران درباره حادثه پلاسکو به صحن علی مجلس ادامه داد: این گزارش به اتمام رسیده و به هیئت رئیسه مجلس ارائه شده است و در حال حاضر در نوبت دستور صحن قرار دارد.

وی تصریح کرد: همچنان جلساتی را با دستگاه‌های دخیل در این موضوع برگزار می‌کنیم و در این جلسات از آنها خواسته‌ایم که نظارت‌های خود را در قبال ساختمان‌هایی چون پلاسکو بیشتر کنند چرا که موضوع پلاسکو را نمی‌توان فراموش کرد و کسبه این ساختمان خسارت‌هایی دیده‌اند و طبیعی است که این مسئله مد نظر قرار گیرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس در ادامه تأکید کرد: همواره به دنبال این هستیم تا در آینده‌ای نزدیک با دستگاه‌هایی چون وزارت کار و بنیاد مستضعفان درباره گزارش اقدامات صورت گرفته در رابطه با ساختمان پلاسکو مذاکراتی داشته باشیم تا آنها گزارشات فعالیت‌های خود را به کمیسیون ارائه دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *