رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پنچری و رقم زدن فضایی شاد در تلویزیون/ حضور قطعی ملکه رنجبر در زیر آسمان شهر

10:00 - 15 تير 1396
کد خبر: ۳۲۵۷۰۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
حضور ملکه رنجبر در فصل جدید " زیر آسمان شهر" در حالی قطعی شده که سریال در حال پخش "پنچری" فضایی شاد را برای مخاطبان تلویزیون رقم زده است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، با پایان پخش سریال "نفس" که اثر مناسبتی ماه مبارک رمضان محسوب می‌شود سریالی طنز روانه آنتن شبکه سه سیما شد.

سریال "پنچری" اثری است که با توجه به اینکه هنوز یک هفته از زمان پخش آن سپری نمی‌شود، نمی‌توان درباره اش قضاوتی انجام داد.

سریال پنچری

به طور کلی با پخش سریال طنز شبانه شبکه سه فضای دیداری مخاطبان تلویزیون شادتر شده و به طور یقین این رویداد در درازمدت تاثیر مثبتی بر جای می‌گذارد.

سریال "پنچری" با حضور یوسف تیموری و حمید لولایی و ایفای نقش این دو هنرمند در مقابل یکدیگر، برای مخاطبان روزهایی را تداعی می‌کند که سریال طنز "زیر آسمان شهر" به کارگردانی مهران غفوریان از شبکه سه پخش می‌شد.

غفوریان چندی پیش خبر از تصمیمش برای تولید فصل جدید سریال "زیر آسمان شهر" داده بود، اما حضور او در سریال "پنچری" و سپس درگیر شدنش با عمل که پس از حضور او در بیمارستان رخ داد، باعث شد این موضوع تا اندازه کم رنگ بشود.

زیر آسمان شهر

در جدیدترین گفت و گویی که چندی پیش خبرنگار گروه فرهنگی با مهران مهام تهیه کننده سریال "زیر آسمان شهر" داشت، مشخص شد که پس از پایان تصویربرداری سریال "پنچری" و بهبود حال مهران غفوریان، جلسه هایی برای بررسی وضعیت تولید سری جدید "زیر آسمان شهر" برگزار می‌شود.

به گفته مهام قرار است بخشی از این جلسه‌ها با حضور رضا عطاران برگزار شود. تاکنون حضور هنرمندانی مانند ملکه رنحبر در این مجموعه قطعی شده است.

گزارش از بهاره کنجکاوفرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *