رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تارتار می‌تواند پارس جنوبی را در لیگ برتر مطرح کند/ برای میزبانی آماده‌ایم

8:58 - 14 تير 1396
کد خبر: ۳۲۵۴۶۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: به توانایی‌های فنی تارتار اعتقاد داریم و امیدواریم بتواند تیم را در لیگ برتر مطرح کند.
پارس جنوبیعبدالرحیم خطیب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد وضعیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت: تیم در حال حاضر تمرینات را به بهترین شکل ممکن پیگیری می‌کند. مسابقات تدارکاتی هم با روند برنامه‌ریزی شده در حال برگزاری است. تلاش بر این است که در اردوی ارمنستان هم به سایر خواسته‌های کادرفنی دست پیدا کنیم.

وی در خصوص جذب بازیکن خارجی افزود: من در مورد مسائل فنی اظهار نظر نمی‌کنم ولی هر آنچه مهدی تارتار بخواهد در حد توان باشگاه برایش فراهم می‌کنیم. تا کنون هم با توجه به اعتقادی که به توانایی‌های این مربی داریم سعی کردیم خواسته‌های وی را برآورده کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم با ابراز رضایت از شرایط این تیم گفت: ما به این تیم بسیار امیدوار هستیم و معتقدیم تارتار با کمک مجموعه‌ای که در اختیار دارد بدون شک می‌تواند تیم را در لیگ برتر حفظ کند. چه بسا این تیم در لیگ برتر مطرح شود.

وی در پاسخ به این سؤال که تیم آنها می‌تواند به پدیده این دوره از رقابت‌های لیگ برتر تبدیل شود یا خیر، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم در این خصوص حرف بزنم. هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. ما هم دوست داریم پدیده شویم ولی برای تیم تازه‌وارد سخت است که در مورد قهرمانی یا پدیده شدن حرف بزند. ما از تارتار خواسته‌هایی از این قبیل نداشتیم و خودمان را مدعی نمی‌دانیم. برنامه ما بقا در لیگ برتر است تا در سال‌های بعد اهداف بلندتری را برای خود برنامه‌ریزی کنیم.

خطیب در مورد آمادگی ورزشگاه شهر جم برای میزبانی از حریفان لیگ برتری افزود: زمین ورزشگاه تختی روند خوبی را در بازسازی داشته است و چمن خوبی در اختیار داریم. از طرفی امکانات ورزشگاه مخصوصا رختکن‌ها در حد مطلوب قرار دارد و با استانداردهای جهانی برابری می‌کند. سعی کردیم امکانات خوبی را برای میزبانی از حریفان فراهم کنیم.

وی با اشاره به شرایط اقامتی در شهر جم ادامه داد: ما مهمانسراهای مناسبی داریم که از هتل هم بهتر هستند. با این حال در شهر عسلویه و شهر کنگان که در 30 کیلومتری جم هستند هم امکانات اقامتی خوبی مهیا است که می‌تواند نیاز تیم‌های میهمان را برآورده کند. از این رو مشکلی برای میزبانی نداریم.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *