ادامه تصویربرداری یه گله جا از امروز/ پس از بازی در نمایش خسیس، پیوند مغز استخوان می‌شوم

13:00 - 11 تير 1396
کد خبر: ۳۲۴۳۲۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر سریال تاریخی «معمای شاه» با اشاره به اینکه پس از پایان بازی در نمایش «خسیس»، پیوند مغز استخوان می‌شود، از ادامه تصویربرداری مجموعه «یه گله جا» از امروز خبر داد.
حسین محب اهری بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: آغاز سری جدید درمان یک‌سری مقدمات دارد که باید انجام شود و در آن فوق تتخصص‌های مختلفی همچون مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی و ریه باید مرا معاینه کنند.

وی ادامه داد: پس از معاینه و گواهی پزشکان، در صورت مساعد بودن شرایط پیوند مغز استخوان را انجام می‌دهم البته برای این کار هیچگونه عفونتی نباید وجود داشته باشد.

حسین محب اهری

بازیگر سریال تاریخی «معمای شاه» تصریح کرد: هم‌اکنون مشغول تمرین نمایش «خسیس» به نویسندگی مولیر و کارگردانی مریم کاظمی هستم که قرار است از 20 تیر روی صحنه برود و تا نزدیک محرم نیز این برنامه ادامه داشته باشد.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: با مجید قناد در مجموعه تلویزیونی «یه گله جا» همکاری دارم که ضبط این مجموعه به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان متوقف شده بود اما قرار است ادامه ضبط از امروز شروع شود.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» یادآور شد: با ادامه تصویربرداری «یه گله جا» در بخش‌هایی از این مجموعه حضور پیدا می‌کنم. با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان یکی دو قسمت بیشتر از این مجموعه پخش نشده و به همین دلیل مخاطب آن هنوز مشخص نیست.

حسین محب اهری

وی افزود: پخش مجموعه «یه گله جا» از جمعه این هفته به‌صورت منظم ادامه پیدا می‌کند.

محب اهری خاطرنشان کرد: با آغاز نمایش «خسیس» تنها روزها می‌توانم سر ضبط حضور پیدا کنم البته چند پیشنهاد برای بازی دارم اما نمی‌دانم شرایط در روزهای آینده چگونه پیش می‌رود و امکان حضور در آثار مختلف را پیدا می‌کنم یا خیر.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *